Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Banshee nästa då!Har under julhelgen sträckkollat HBO. S1 true detective som jag tyckte var trist, S1 bastard executioner vilken var cool och S1-2 black sails som jag verkligen gillade för svärd och tuttar är en vinnande kombo![]()
Penny Dreadful är lite lockande. Eller så återgår jag till att sträckläsa böcker.Banshee nästa då!
Inte sett faktiskt. Inget fan av skräck grejer.. Banshee var sådär konstig fast på ett underhållande sätt.Penny Dreadful är lite lockande. Eller så återgår jag till att sträckläsa böcker.
Någon som möjligen har något bra komeditips? (Film)?
Gällande serier, så gillar jag:
Californication, Suits, Bron, Oz, White Collar, House of Lies, säkert någon mer.
Jag har försökt komma in i Breaking Bad, House of Cards, Sons of Anarchy, Game of Thrones (alltså serier alla lovordar) men de är tråkiga för mig.
Så någon som har något tips utifrån ovan kriterier?
Den är oroväckande spännande![]()
Goolare har inga polare.Spoila, blir han fälld??
Såg trailer igår, lite sugen se men orkar inte en hel serie...
Kan bara hålla med, avsnitt 3 bara nuTack för tipsen om Making a Murderer! Det bästa jag sett på länge!
Halvvägs in i avsnitt 7 så inga spoilers tack!
Såg att Säsong 2 av Marco Polo har kommit ut YEAH!!!
Jo tyvärr så såg jag det. Var så taggad att jag inte kollade så noggrant, pinsamtSäker på att det inte är den korta episoden om 'Hundred Eyes' som du såg? S02 släpps i juni 2016 enligt flera siter jag kollat!
Skärp dig! TD är ju snorbra...Har under julhelgen sträckkollat HBO. S1 true detective som jag tyckte var trist, S1 bastard executioner vilken var cool och S1-2 black sails som jag verkligen gillade för svärd och tuttar är en vinnande kombo![]()
Använder fan hängslen och den suger...Skärp dig! TD är ju snorbra...
Tyvärr har du fel. Jag har läst 10 poäng TV-kunskap på Stockholms Universitet så det är ingen idé att argumentera. Vi kan dock enas om att svärd och tuttar är väldigt bra ihop.Använder fan hängslen och den suger...
Skiter väl i din fina medelklassiga akademikerbakgrund, jag har gått i livets hårda skolaTyvärr har du fel. Jag har läst 10 poäng TV-kunskap på Stockholms Universitet så det är ingen idé att argumentera. Vi kan dock enas om att svärd och tuttar är väldigt bra ihop.![]()
Skon!Nu har jag sett klart på Bron. Grymt bra.
Så vad ska jag se nu?
10 poäng i TV-kunskap det var som faen, innefattade det även fjärrkontrollen?Tyvärr har du fel. Jag har läst 10 poäng TV-kunskap på Stockholms Universitet så det är ingen idé att argumentera. Vi kan dock enas om att svärd och tuttar är väldigt bra ihop.![]()
Skiter väl i din fina medelklassiga akademikerbakgrund, jag har gått i livets hårda skola
@daviden vi behöver nya tuttochsvärdemojis!!
Det var på distans när jag satt på kåken. Hade kört upp en cementblandare i röven på en uppstudsig förman.10 poäng i TV-kunskap det var som faen, innefattade det även fjärrkontrollen?
kåken e faan bra grejer asså! nån gång ska jag bjuda hem dig till husvagnen och berätta om när jag spöade golare på ÖsteråkerDet var på distans när jag satt på kåken. Hade kört upp en cementblandare i röven på en uppstudsig förman.
Schysst! Är du ihop med Pirjo fortf? Såna fall vågar jag inte komma. Du kan hälsa på mig. Står med Transiten i bakom Coop i Vinsta.kåken e faan bra grejer asså! nån gång ska jag bjuda hem dig till husvagnen och berätta om när jag spöade golare på Österåker
Nä, pirjo det jävla fnasket drog med rallar-Lasse.Schysst! Är du ihop med Pirjo fortf? Såna fall vågar jag inte komma. Du kan hälsa på mig. Står med Transiten i bakom Coop i Vinsta.
Har precis glott igenom alla tio avsnitt av Making a murderer, man blir man mörkrädd!
Mm, inte första gången polisen fuskar med bevisningen.Den är beroendeframkallande! kollade alla avsnitt på radJag tror nog att det är rätt stor chans att någon av de två dömda är mördaren, men helt orimligt att de blir dömda. Att det får gå till så gör en upprörd, och ingen på någon nivå stoppar det, alla håller varandra bakom ryggen!