• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Netflix >>>>>>>>>

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Har under julhelgen sträckkollat HBO. S1 true detective som jag tyckte var trist, S1 bastard executioner vilken var cool och S1-2 black sails som jag verkligen gillade för svärd och tuttar är en vinnande kombo :)
 

P-A

Sir Spamalot
Någon som möjligen har något bra komeditips? (Film)?

Gällande serier, så gillar jag:

Californication, Suits, Bron, Oz, White Collar, House of Lies, säkert någon mer.

Jag har försökt komma in i Breaking Bad, House of Cards, Sons of Anarchy, Game of Thrones (alltså serier alla lovordar) men de är tråkiga för mig.

Så någon som har något tips utifrån ovan kriterier?

The Wire. Sopranos.

De finns på HBO


The Jinx
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Den är oroväckande spännande
image.jpeg

Spoila, blir han fälld?? :D
Såg trailer igår, lite sugen se men orkar inte en hel serie...
 

Gummo

Joker
2-Faktor

TB12

Cartier
Har precis glott igenom alla tio avsnitt av Making a murderer, man blir man mörkrädd!

Den är beroendeframkallande! kollade alla avsnitt på rad :) Jag tror nog att det är rätt stor chans att någon av de två dömda är mördaren, men helt orimligt att de blir dömda. Att det får gå till så gör en upprörd, och ingen på någon nivå stoppar det, alla håller varandra bakom ryggen!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Den är beroendeframkallande! kollade alla avsnitt på rad :) Jag tror nog att det är rätt stor chans att någon av de två dömda är mördaren, men helt orimligt att de blir dömda. Att det får gå till så gör en upprörd, och ingen på någon nivå stoppar det, alla håller varandra bakom ryggen!
Mm, inte första gången polisen fuskar med bevisningen.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Fattat hypen :happyhappy:

Har precis börjar titta på Downtown Abbey, känns ungefär som när jag började kolla på HOC... Kan inte sluta titta! Börjar slava på måndag igen.räknar med se rubbet.

Nu förstår jag äntligen @Mekmek s avatar :woot:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
@Gummo möt mig i solursparken, jag har några helrör. Slaktarn, jacke med kniven och hövdingen kommer också. Sen baxar vi en kärra och kör smashngrab på bolaget!
 
Topp