Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orkar inte scrolla igenom allt men jösses vad bra "Bron" är. Känns som "Se7en" fast i serieform och på svenska/danska.
Vill gärna tillägga att jag aldrig varit något fan av varken filmer eller serier som är på Svenska (självklart finns det undantag), detta håller dock väldigt väldigt hög kvalité.
Känns faktiskt ganska ok att betala skattepengar samt pengar till Radiotjänst efter att ha sett "Bron"
Säsong 1 och 2 finns på Netflix, resten finns på Svtplay.
I rest my case..Kan tipsa om Modern family! Följer man serien från början är den magisk. Riktigt magisk![]()
Modern family är perfekt en slapp söndag.Eller ber om ursäkt, kanske fyller sin funktion om man inte är intresserad av film och tv.
Instämmer! Allmänt anti mot typ Beck och Wallander. Men Bron är bra skit, inne på säsong tre nu.Kan även rekommendera Bron till dem som vill ha en bra svensk/dansk kriminalare
Roligare än så blev det inte...Peaky Blinders avsnitt två. Verkar lovande.
Jag såg precis deras nylansering i slidern som rullar på hemsidan & kan nu efter tre timmars tittande starkt rekommendera den.Nu har jag sett klart på Bron. Grymt bra.
Så vad ska jag se nu?
Kan tipsa dig om vad du absolut INTE skall se och det är "The Ridiculous 6". Ingen serie i och för sig, utan en film som jag ångrar att jag såg. Adam Sandler är väl inte känd för att göra guld-rullar men detta är århundradets bottennapp. Undvik den och spara 1 timme och 59 minuter av ditt liv.Nu har jag sett klart på Bron. Grymt bra.
Så vad ska jag se nu?
Jag såg precis deras nylansering i slidern som rullar på hemsidan & kan nu efter tre timmars tittande starkt rekommendera den.
Crackling Birchwood from fireplace for your home
Kan tipsa dig om vad du absolut INTE skall se och det är "The Ridiculous 6". Ingen serie i och för sig, utan en film som jag ångrar att jag såg. Adam Sandler är väl inte känd för att göra guld-rullar men detta är århundradets bottennapp. Undvik den och spara 1 timme och 59 minuter av ditt liv.![]()
Håller med, helt sjuk historia.. rekommenderas!Tips, making a murderer!
Entourage? Har du inte sett den borde du helt klart göra det.Någon som möjligen har något bra komeditips? (Film)?
Gällande serier, så gillar jag:
Californication, Suits, Bron, Oz, White Collar, House of Lies, säkert någon mer.
Jag har försökt komma in i Breaking Bad, House of Cards, Sons of Anarchy, Game of Thrones (alltså serier alla lovordar) men de är tråkiga för mig.
Så någon som har något tips utifrån ovan kriterier?
Den har jag sett! Den var OK men inte riktigt min kopp te.Entourage? Har du inte sett den borde du helt klart göra det.
Kan starkt rekommendera denna. Så fängslande, och samtidigt otroligt skrämmande.Tips, making a murderer!
Den är oroväckande spännandeTips, making a murderer!
Du räknar upp 3 av de bästa serierna någonsin. Ge dem ett par avsnitt tillJag har försökt komma in i Breaking Bad, House of Cards, Sons of Anarchy, Game of Thrones (alltså serier alla lovordar) men de är tråkiga för mig.