SnyggtKöpte ett Canvasband i grått till min samt detta som betecknas som ”två delad nato” känns som ett grövre natoband i tyget men är tvådelad med spänne. Inte heller ett fan av Nato..
![]()
![]()
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtKöpte ett Canvasband i grått till min samt detta som betecknas som ”två delad nato” känns som ett grövre natoband i tyget men är tvådelad med spänne. Inte heller ett fan av Nato..
![]()
![]()
För att återkoppla lite till mitt tidigare inlägg,
Jag köpte ett billigt armband med raka ändlänkar som passar bra, lite osäker om hur jag tycker det känns dock inte riktigt fan ännu.
Jakten fortsätter på något mer passande! ⏱
![]()
För att återkoppla lite till mitt tidigare inlägg,
Jag köpte ett billigt armband med raka ändlänkar som passar bra, lite osäker om hur jag tycker det känns dock inte riktigt fan ännu.
Jakten fortsätter på något mer passande! ⏱
![]()
Tjena!Tänkte kika läget här innan det blir en annons.
Sitter på denna goding som nu utgått ur sortimentetoch tyvärr bara blir liggandes. Så skulle någon vara sugen, langa ett PM.
![]()
![]()
![]()
Då responsen blev bra här senast jag var sugen på en Nezumi så provar jag igen - är det någon som sitter på en Voiture TT VQ2.412 och kan tänka sig att sälja den är jag väldigt intresserad.
Det är en meshlänk från Staib, närmare bestämt denna:WOW vad är det för armband på Voiture? Extremt snygg kombo. Vill ha en likadan.![]()
Snyggt! Vart hittar man ett liknade?Dubbelpostar men riktigt nöjd med mitt nya armband till min Corbeau
![]()
![]()
Hallå och sorry för sent svar! Jag köpte det här:Snyggt! Vart hittar man ett liknade?![]()
Grymt!Hallå och sorry för sent svar! Jag köpte det här:
![]()
THE MS-32 A2 STRAP
An original Haveston pattern design: . The MS-32 features a geometric “Dazzle” naval camouflage pattern, which is based on Measure-32, a vessel scheme implemented by the US Navy in 1943.www.haveston.com
Om jag minns rätt landade priset på typ 450 kronor så lite halvdyrt men ändå helnöjd
Edit
Här är original-inlägget med lite fler bilder:
Den stora tråden om klockarmband (klockband) - Bandtråden
Var köper man Barton canvas billigast och smidigast? Har ett par canvas jag beställde för ett tag sedan, beställde från deras hemsida har aldrig upplevt några problem, tar lite tid då såklart men annars inge problem.klocksnack.se
Jaja. Två dagar senare och en Terrain är beställd...Gissar att jag köpt antingen en Terrain eller en Baleine innan året är slut.
Ja, den är smakfullt urballad på något vis.Snyggt! Sånt här gillar man. Jobbigt att det hamnar ytterligare klockor på villhöverlistan dock.
BALEINE – Ref. BA3S.402 var ju fantastisk. Lagom skruvad...
Precis så, smakfullt urballad är benämningen. Men det är nog så som du säger, kanske next level över tokigt med olikfärgade visare. Kanske en sån man tycker är sjukt ball i början, men skäms lite efteråt. Ungefär som när man hade orange jeans i 8an på det glada 90-talet.Ja, den är smakfullt urballad på något vis.Personligen tycker jag nog att det blev lite för mycket med olikfärgade minut- och timvisare. Subjektivt såklart och jag är inte helt säker på om jag upplevt det så irl.
Wow! Älskar färgerna. Jag var inte medveten om Nezumi tills jag såg en artikel om dem på Frattello. Får se om jag hittar en bra deal på en Tonnerre, man är ju sugen på att ha en sådan kronograf i kollektionen.Fick en av dessa under senvinterns släpp.
Nu när de fått ut en del intressanta klockor under året, borde det gå att få liv i denna tråd, på riktigt.
![]()
Den är verkligen så fin. Behöver också en. Vad tycker du om den efter en dryg månad?Nu har jag fått min Terrain och jag är så nöjd. Så himla fin. Beställde med gummi efter lite velande, mest för att det är bra att ha när det är sommar och varmt, men kommer att ha läder för det mesta på den, tror jag.
![]()
![]()
![]()