Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym, grattis! Out of stock nu på N. Kanske knep du den sista?Idag kom en VQ2S.901 i posten.
Var tvungen att beställa denna biltokig som man är och i synnerhet Porsche.
Har bara hunnit att kasta upp den ur lådan och prova. Men är sjukt nöjd med första intrycket.
![]()
De släppte sista batchen i måndsgs. Sålde slut på 2 minMin bror knep denna! Något avundsjuk...![]()
![]()
Gjorde ett tappert försök att köpa den...De släppte sista batchen i måndsgs. Sålde slut på 2 min![]()
Den är riktigt bra!VQ2.412
![]()
Indeed. Den överträffade min förväntan irlDen är riktigt bra!
Den ända bilden jag har på min gamla på mesh, tyckte det funkade. Bekvämt var det i alla fallLite småsugen på en voiture. Jag inbillar mig att den skulle vara riktigt läcker på ett meshband. Någon som testat?
Kan bara hålla med, ser ju skitsnygg ut! Sugen blir man men är det ingen som har nått att säga om denna??Den här dyker upp som reklam i mitt Instagramflöde senaste tiden, tycker den ser riktigt snygg ut. Ingen här som skaffat en?
![]()
Jag har den. Mycket nöjd. Du hittar den på lite olika band på min Insta @doktornsklockorKan bara hålla med, ser ju skitsnygg ut! Sugen blir man men är det ingen som har nått att säga om denna??
Ska kolla där direktJag har den. Mycket nöjd. Du hittar den på lite olika band på min Insta @doktornsklockor
Den här dyker upp som reklam i mitt Instagramflöde senaste tiden, tycker den ser riktigt snygg ut. Ingen här som skaffat en?
![]()
Kan bara hålla med, ser ju skitsnygg ut! Sugen blir man men är det ingen som har nått att säga om denna??
Kan ju inte posta ett inlägg utan bilder. HerregudJag köpte mig en Baleine BA2.202 efter att ha sett den på Nezumis hemsida bland annat. Den skiljer sig något i färgerna från exemplet tidigare i tråden. Positivt är att det är en svensk klocka och att priset är bra. Tycker dock att det är en tämligen tråkig och platt sak som saknar finess.
Smaken är ju som bekant som baken![]()
Sorry, my badKan ju inte posta ett inlägg utan bilder. Herregud![]()
Här kommer några snabba! Boetten och boettlocket tycker jag är riktigt najs. (bandhornen är så skarpa att man bokstavligen nästan skär sig på demKan ju inte posta ett inlägg utan bilder. Herregud![]()
Undrar också! Sugen på vintagedoftande, prisvärd quartzkronograf, och tycker denna ser ruskigt skoj ut! Riktigt bra storlek på 38x46mm också, och inte alltför smällfet (12mm inklusive domeglas).Är det någon som sitter på en Tonnerre? Vad tycks?