• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

55 timmar! Det låter jäkligt mycket. Jag ska kolla min från -94 om den har liknande reserv. Ska bara hitta ett tillfälle att kunna låta den ligga så länge... jag återkommer i frågan!
Tjena. Jag lämnade min Explorer 14270 i byrålådan i fredags kväll kl19:00. nu är det söndagkväll, klockan är över 23 och klockan tickar fortfarande på. Jag fattar ingenting... :confused:

Antar att det är exakt samma matta tavla på Mk1 och mk2? Har nämligen inte sett den nya tavlan irl.
Vågar inte svara på det faktiskt.

Men en bild där man ser nya tavlan bra:

IMG_2099.JPG

IMG_0021.JPG

Det var nämligen tavlan som fick mig att sälja min mk1, men jag ser för mig att vita araber är medicinen!

Edit: jag störde mig aldrig på visarna tycker dock dom som ser korta ut på min Sub efter uppmärksamheten.

Det verkar alltså som att den uppgivna gångreserven är ett minimum men att det skulle diffa så pass mycket är ändå förvånande! Jag la av mig min igår kväll, återkommer om 30 timmar med resultat då ;)
Ja precis, att den uppgivna gångreserven skulle vara ett minimum är ju självklart men att det skulle kunna diffa så väldigt mycket är mycket förvånande. återkom senare när du vet...

• Like
Reactions: Ncs
Jag har bestämt mig. Ska köpa min första Rolex, och valet kommer falla på en 14270. Så får det bli!
Tanken var att det skulle bli mitt nyårslöfte, men om någon vill krascha det och går i säljtankar - hojta gärna till! :)
OBS! Tritiumtavla är ett krav.

• Like
Reactions: Ncs
Tillbaka
Topp