• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

URlakad

Cartier
2-Faktor
Blev med Explorer idag!
Firar med att bjuda er på ett uselt lumeskott.
God kväll på er!

AAC4B5E5-CFEF-465B-B0D4-D0782DAA7E13.jpeg
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Äntligen är det söndag igen! Idag ska jag och Explorern åka och klättra. Det var ett tag sen jag gjorde det nu, men det ska nog gå bra tror jag. Trevlig #söndagsexpy på er!

EF6FDA52-23F3-44E7-ADE8-FDF33B157A68.jpeg


För den som undrar hur arbetet går med en Explorers Club så avvaktar vi just nu lite svar från forumägarna angående vårt tänkta upplägg.
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Skickar ut frågorna lite hastigt sådär: Hur är det med väntetid beträffande Expyn, och finns det någon prutmarginal alls att tala om..? :)
 

Reko

Cartier
2-Faktor
Noll prutmarginal skulle jag säga och väntetid, från direkt till 6 månader beroende på vem du frågar.
Tror inte heller på någon prutmån... Jag har fått allt från 1 månad där jag har god kontakt, till en butik i Sthlm som sa att det är över 5 år och därför har de stängt listan. Jag undrade lite kring det, men kvinnan som hjälpt mig stod fast vid att det är så pass stor efterfrågan. Jag tar det med en nypa salt, men viss väntan får man nog räkna med.
 
Topp