Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis kul att du fick tag på en så fort ändå! VälkommenBlev med Explorer idag!
Firar med att bjuda er på ett uselt lumeskott.
God kväll på er!
Grattis!Nytt in idag
Grattis kul att du fick tag på en så fort ändå! Välkommen
Grattis!
Samma här. Tror det är fjärde gången jag köper en 214270...
Kan inte annat än hålla med.den ultimata allround-klockan.
Jo, de äter band.Äter 114270 läderband som ex.vis nyare datejusts? Tänkte ev prova montera
Tack för snabbt svar, då slapp jag prova men fan vad tristJo, de äter band.
Uuuuj va clean bild !Kan inte annat än hålla med.
Sharp!Vi utforskar Berlin
Noll prutmarginal skulle jag säga och väntetid, från direkt till 6 månader beroende på vem du frågar.Skickar ut frågorna lite hastigt sådär: Hur är det med väntetid beträffande Expyn, och finns det någon prutmarginal alls att tala om..?
Noll prutmarginal skulle jag säga och väntetid, från direkt till 6 månader beroende på vem du frågar.
Jag besökte ett antal butiker i Paris och de hade inte en enda Explorer. Galet!Noll prutmarginal skulle jag säga och väntetid, från direkt till 6 månader beroende på vem du frågar.
Tror inte heller på någon prutmån... Jag har fått allt från 1 månad där jag har god kontakt, till en butik i Sthlm som sa att det är över 5 år och därför har de stängt listan. Jag undrade lite kring det, men kvinnan som hjälpt mig stod fast vid att det är så pass stor efterfrågan. Jag tar det med en nypa salt, men viss väntan får man nog räkna med.Noll prutmarginal skulle jag säga och väntetid, från direkt till 6 månader beroende på vem du frågar.