Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad najs. Var fiskar man torsk om jag får fråga? Hade varit riktigt kul att försöka få någon sådan istället för inplanterade RegnbågarBlev en liten törsk, 93 cm men okänd vikt pga ingen våg fanns i stugan... säkert 5kg +
Du bor i Kristanstad va? Isåfall har du ju hela kusten längs Österlen där du kan fiska torsk. Gjorde det en hel del när jag var yngre (har stuga i en fiskeby i närheten av simrishams).Fan vad najs. Var fiskar man torsk om jag får fråga? Hade varit riktigt kul att försöka få någon sådan istället för inplanterade Regnbågar
Något speciellt att tänka på?
Najs najs, har inte läst så mycket om torskfiske men kul att det finns så pass nära!Du bor i Kristanstad va? Isåfall har du ju hela kusten längs Österlen där du kan fiska torsk. Gjorde det en hel del när jag var yngre (har stuga i en fiskeby i närheten av simrishams).
(OT)
Fan vad najs. Var fiskar man torsk om jag får fråga? Hade varit riktigt kul att försöka få någon sådan istället för inplanterade Regnbågar
Något speciellt att tänka på?
Snyggt! Din bild väckte ett i dagsläget oönskat ha- begär... Både klocka och glajjer.Stekigt
Japp, länk till dem finns här (verkar vara på rea nu dessutom) https://www.synsam.se/saint-laurent-sl-28-025-5123Snyggt! Din bild väckte ett i dagsläget oönskat ha- begär... Både klocka och glajjer.
PS. Modell på glajjerna?
Edit. Bör vara SL 28?
Sjunde dagen i rad, nemas problemas!
Tredje dagen i rad, 16610 och 16700 är på avbytarbänken förtillfället
Haha då leder du!Sjunde dagen i rad, nemas problemas!
Min uppfattning är att man kunde välja att uppgradera till det nyare låset. Har dock ingen tillförlitlig källa på det.När slutade Rolex leverera det gamla låset på 14270 och ersatte det med säkerhetslåset (som sitter på GMT 16710 på oyster bl.a.)?
Kunden man under en viss tid välja vilket lås man ville ha när man köpte den ny?
När slutade Rolex leverera det gamla låset på 14270 och ersatte det med säkerhetslåset (som sitter på GMT 16710 på oyster bl.a.)?
Kunden man under en viss tid välja vilket lås man ville ha när man köpte den ny?
96-97 vill jag minnas. Minns inte serierna, men däromkring. De serierna är rätt fulländade.När slutade Rolex leverera det gamla låset på 14270 och ersatte det med säkerhetslåset (som sitter på GMT 16710 på oyster bl.a.)?
Dag 8 för mig. Men blir byte ikväll då jag har ett jävla kraftpaket att hämta ut på postenDag tre med Explorer. Men blir nog byte i morgon...
Those are rookie numbers... jag var owg med explorer i ett halvårDag 8 för mig. Men blir byte ikväll då jag har ett jävla kraftpaket att hämta ut på posten
Äh, roligt att rotera ju. Då blir det roligt varje gång Explorern kommer på.Those are rookie numbers... jag var owg med explorer i ett halvår
Exakt, har fyra klockor som används hela tiden. Tre dar i sträck är inte vanligt.Äh, roligt att rotera ju. Då blir det roligt varje gång Explorern kommer på.
Ja owg är ju inget kul. Då hinner man ju inte ”nyupptäcka”...Exakt, har fyra klockor som används hela tiden. Tre dar i sträck är inte vanligt.
OWG med en Explorer handlar ju om att upptäcka Bokstavligt talat!Ja owg är ju inget kul. Då hinner man ju inte ”nyupptäcka”...
Ja eller så väljer man de där speciella tillfällena när man känner för att utforska äventyren lite extra och kryddar till det med med att då byta till lämplig klocka.OWG med en Explorer handlar ju om att upptäcka Bokstavligt talat!