Tack för input!1 års garanti skriver dom. Tycker den ser väldigt bra ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för input!1 års garanti skriver dom. Tycker den ser väldigt bra ut
Inte glidelock däremot easylinkHej!
Vad är det för länklås på explorer mk2? Glidelock? Nån som orkar ta ett par bilder?
Sluuuuuta!! Kommer ju behöva köpa tillbaks den annarsSpammar vidare, ni får säga sluta
Spammar vidare, ni får säga sluta
Haha, du kommer bara sälja den igenSluuuuuta!! Kommer ju behöva köpa tillbaks den annars
Tack!Bilder av den kalibern säger vi aldrig stopp till. Den är så sjukt vacker i sin enkelhet!
Du har en poäng..Haha, du kommer bara sälja den igen
Helt rätt! Jag hade gjort samma sak om möjligheten skulle uppstå. Vilken årgång är det? Det ser rätt fräsch ut.Ut med det nya och in med det gamla.
Sålde min 14270 och istället fick jag tag i den här 1016.
1972, ung och fräsch 47 åringHelt rätt! Jag hade gjort samma sak om möjligheten skulle uppstå. Vilken årgång är det? Det ser rätt fräsch ut.
Stort grattis! Du måste ta med den nästa gång vi ses1972, ung och fräsch 47 åring
Grattis! Fantastiskt med flera 1016 <3Ut med det nya och in med det gamla.
Helt underbar!Ut med det nya och in med det gamla.
Härligt ex, precis som man vill de ska se ut. Grattis.Ut med det nya och in med det gamla.
Så otroligt skönt att se någon som vågar använda klockan utanför kontoret!
Den självklara följeslagaren på turen
Wow applåderar! Så grymt! Stort grattis!Ut med det nya och in med det gamla.
Du har en hel tråd om det härSå otroligt skönt att se någon som vågar använda klockan utanför kontoret!
Aha grymt!Du har en hel tråd om det här
Bra prioriterat!Ut med det nya och in med det gamla.
Tack, men ändå inte riktigt på din 6610-nivåBra prioriterat!