Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nymans i Västerås. Jag bor i stockholmstrakten men tjejen är därifrån så har en liten koppling dit och det kändes roligare med en utflykt.Underbart! Var köpte du den?![]()
Glädje! Låter som en fantastiskt trevlig resa!Nymans i Västerås. Jag bor i stockholmstrakten men tjejen är därifrån så har en liten koppling dit och det kändes roligare med en utflykt.![]()
Chrono24 = blocket för klockor. Gör din hemläxa på varje enskild säljare.Ciao! Är sugen på en explorer 1. Har en fråga dock: vad skiljer sig mellan 114270 och 14270? Om ni hade valt mellan dessa två referenser, vilken hade ni valt och varför?
Har dessutom haft svårigheter att hitta någon som säljer dessa klockor inom Stockholm. Funderar på Chrono24 men har ingen erfarenhet av dessa och är lite tveksam. Någon som har goda erfarenheter härifrån?
Ciao! Är sugen på en explorer 1. Har en fråga dock: vad skiljer sig mellan 114270 och 14270? Om ni hade valt mellan dessa två referenser, vilken hade ni valt och varför?
Har dessutom haft svårigheter att hitta någon som säljer dessa klockor inom Stockholm. Funderar på Chrono24 men har ingen erfarenhet av dessa och är lite tveksam. Någon som har goda erfarenheter härifrån?
Det finns en referenstråd för handlare på chrono24 här på KS som kan hjälpa dig lite på traven iaf.Ciao! Är sugen på en explorer 1. Har en fråga dock: vad skiljer sig mellan 114270 och 14270? Om ni hade valt mellan dessa två referenser, vilken hade ni valt och varför?
Egentligen skiljer det väldigt lite. Läser man specarna här ovan kan man få för sig att det skiljer en hel del men det är små variationer.Ciao! Är sugen på en explorer 1. Har en fråga dock: vad skiljer sig mellan 114270 och 14270? Om ni hade valt mellan dessa två referenser, vilken hade ni valt och varför?
Grym bild!![]()
214270 mk2
På en grym klockaGrym bild!![]()
14270 salufördes initialt med 78360-länk som standard och sublänk 93150 som tillval.Jag citerar tidigare i tråden:
![]()
Får man fråga varför? Du har ju varit supernöjd.Måste sälja den här snart.
![]()
![]()
Dags att hitta på något nytt.Får man fråga varför? Du har ju varit supernöjd.
Only på Klocksnack!Dags att hitta på något nytt.
Har ändå burit den non stop i typ 8 månader.Only på Klocksnack!![]()
Jag förstår hur du tänker. Den har en tendens av att vilja bäras hela tiden.Har ändå burit den non stop i typ 8 månader.
Men eventuellt så lägger jag den i lådan bara.
Så är det. Därför så bra med ett sådant här forum där folk med denna sjukdom kan mötas. (eller är det ett virus?).Alla med ett klockintresse vill få in något nytt förr eller senare. Om man flippar det gamla varierar.
Får se om jag någon gång vill ha nåt annat än denna.. Den är ganska oslagbar. Passar tom till mjukisbyxorAlla med ett klockintresse vill få in något nytt förr eller senare. Om man flippar det gamla varierar.
Du är ganska ensam på detta forum som OWG. Men du har valt rätt klocka för att testa.Får se om jag någon gång vill ha nåt annat än denna.. Den är ganska oslagbar. Passar tom till mjukisbyxor
![]()
Nope, han är inte ensam. Jag är OWG med tro det eller ej, en 14270Du är ganska ensam på detta forum som OWG. Men du har valt rätt klocka för att testa.
Livin' the dreamNope, han är inte ensam. Jag är OWG med tro det eller ej, en 14270
Fotnot: borträknat farfars gamla fickur och en tusenkronors quartsare.
Ja, Explorern är perfekt i princip i alla tänkbara situationer, från kostym till slitna jeans till mjukisbrallor till badshorts. Rolex datejust är sjukt mångsidig men 14270 är nog strået vassare ändå.Livin' the dream![]()
Ja, Explorern är perfekt i princip i alla tänkbara situationer, från kostym till slitna jeans till mjukisbrallor till badshorts. Rolex datejust är sjukt mångsidig men 14270 är nog strået vassare ändå.