Bonz9
Basic
Skulle du vilja dela med dig av wristshot med jubilee?En bild från min gamla 14270
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle du vilja dela med dig av wristshot med jubilee?En bild från min gamla 14270
Den där var riktigt fin! Skulle vara guld att hitta något liknande.En bild från min gamla 14270
Skulle du vilja dela med dig av wristshot med jubilee?
Riktigt snyggt! Diggar dock din 1016 lite merEn bild från min gamla 14270
Det är ju bara att köpa en Jubilee länk Och klocka så klartDen där var riktigt fin! Skulle vara guld att hitta något liknande.
Tack, ja jag släppte ju faktiskt den 14270 för en 1016 så där tycker vi lika.Riktigt snyggt! Diggar dock din 1016 lite mer
Skulle nog göra detsamma på en grisblink!Tack, ja jag släppte ju faktiskt den 14270 för en 1016 så där tycker vi lika.
Haha ja precis. Tänkte dock på klockans patinerade tavla magisk!Det är ju bara att köpa en Jubilee länk Och klocka så klart
Har din Exp1 spider dial?Jag vet att det kanske inte är allas favorit, men jag måste säga att jag tycker Explorern gör sig bra på Jubilee!
Yes, det har den Spider/Frozen beroende på vad man vill kalla den!Har din Exp1 spider dial?
Edit: såg att jag var tvåa på bollen.
Coolt!Yes, det har den Spider/Frozen beroende på vad man vill kalla den!
För en novis, hur uppstår detta fenomen?Yes, det har den Spider/Frozen beroende på vad man vill kalla den!
När Rolex började med sina gloss tavlor så hade de inte riktigt fått till sin lackering perfekt och med tiden så har då vissa av dessa tavlor krackelerat, detta var då något som de självfallet fixade på senare år.För en novis, hur uppstår detta fenomen?
När Rolex började med sina gloss tavlor så hade de inte riktigt fått till sin lackering perfekt och med tiden så har då vissa av dessa tavlor krackelerat, detta var då något som de självfallet fixade på senare år.
Tack så mycket!Vilken pärla du sitter på, riktigt häftig!
Ser ju riktigt bra ut! Hur är/var känslan på jubilee?En bild från min gamla 14270
Det blir ju lite dressigare. Lite mer Datejust fast med attityd.Ser ju riktigt bra ut! Hur är/var känslan på jubilee?
Grattis och välkommen in i värmen!Då är det min tur. Orolig att 39mm skulle vara för stor, men det var inte ens nära.
Happy days
Tackar, solen började skina, måste vara ett teckenGrattis och välkommen in i värmen!
Hahah, självfallet!Tackar, solen började skina, måste vara ett tecken
Ser fantastisk ut.Jag tror helt ärligt att jag föredrar Explorern på läder
Tack så mycket! Riktigt nöjd!Ser fantastisk ut.
Jag måste nog testa med läder vid tillfälle. Jag är bara skraj för att repa bandhornen när jag försöker plocka av länken. Har aldrig vågat testa...Tack så mycket! Riktigt nöjd!
Äsch då, det är ju en toolwatch så vad gör lite reporJag måste nog testa med läder vid tillfälle. Jag är bara skraj för att repa bandhornen när jag försöker plocka av länken. Har aldrig vågat testa...
Så är det ju. Ger jag mig på det kommer jag tejpa, absolutÄsch då, det är ju en toolwatch så vad gör lite repor
Men om så är fallet att du vill undvika repor så går det alltid att kasta på lite frystejp!
Hahah, jag gjorde det förrut men har insett att det är inget som stör mig om det är någon liten repa under klockanSå är det ju. Ger jag mig på det kommer jag tejpa, absolut
Min 14270 är ju i så förbaskat bra skick. Det är väl det...Hahah, jag gjorde det förrut men har insett att det är inget som stör mig om det är någon liten repa under klockan
Aha, jag har svårt med klockor i sånt fint skick för att man blir lite feg. Var precis så med min BB58 och det var därföe jag sålde den så fort. Tycker de är mycket roligare när de fått lite battlescarsMin 14270 är ju i så förbaskat bra skick. Det är väl det...