• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Någon som lämnat in sin Explorer eller annan klocka på Rob E nyligen? Tar det verkligen sex veckor? :( Väntat en månad nu...
Min service från en annan urmakare tog närmre två månader men...
AE185361 (2).jpg

Nu är den äntligen hemma! :D
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Jag tycker att den är bra på både oyster, jubilée och läder.

Det funkar jättebra! Folk är generellt lite för konservativa med Explorern kan jag tycka. Själv är jag väldigt nöjd med mitt sailcloth.
896AC050-07DC-4945-90A3-38A953DAA4B5.jpeg
Ja det är verkligen en klocka som fungerar på mycket, och håller helt med om att folk är för konservativa! Liksom om 1016 fungerar på det mesta varför skulle inte en 14270 göra detsamma! :D
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Ja det är verkligen en klocka som fungerar på mycket, och håller helt med om att folk är för konservativa! Liksom om 1016 fungerar på det mesta varför skulle inte en 14270 göra detsamma! :D
Det sitter i våra huvuden. Men helt riktigt, 1016 älskar folk på både det ena och det andra så vad är eg grejen med nyare Explorers... :rolleyes:
 
Topp