För mig har det varit ganska kort turn around hos Rob E, men det var ett år sedan min klocka var inne hos dem.Någon som lämnat in sin Explorer eller annan klocka på Rob E nyligen? Tar det verkligen sex veckor? Väntat en månad nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mig har det varit ganska kort turn around hos Rob E, men det var ett år sedan min klocka var inne hos dem.Någon som lämnat in sin Explorer eller annan klocka på Rob E nyligen? Tar det verkligen sex veckor? Väntat en månad nu...
Man får lämna in 2-3 klockor i ädelmetall på service först?De kanske servar många klockor för tillfället...
Kölista någon?
Ja, de sa att det kunde ta upp till sex veckor, tänkte att de kanske tar i lite för att vara tidiga istället för försenade. Men två veckor till överlever man nog.De kanske servar många klockor för tillfället...
Kölista någon?
Min service från en annan urmakare tog närmre två månader men...Någon som lämnat in sin Explorer eller annan klocka på Rob E nyligen? Tar det verkligen sex veckor? Väntat en månad nu...
Den är ju riktigt snygg med det bandet. Vad är det för något?Min service från en annan urmakare tog närmre två månader men...
Nu är den äntligen hemma!
Tackar, jag har köpt det av @jankoxxx här på forumetDen är ju riktigt snygg med det bandet. Vad är det för något?
Gör så!Då får jag se om jag får tag på liknande när jag får hem min klocka. Trevlig helg!
Trevlig söndag.
Bild från tidigare.Kan du inte knäppa ett wrist shot med gummit också? Lite sugen på gummi, ser fräscht ut!
Är lite charmig på Jubilee alltså, trots lite känsla av att något är fel. Vart kommer länken ifrån förresten?När det är #söndagsexpyn vi snackar, klart den ska sitta på jubilee!
Hahah, ja verkligen. Jag sten diggar det!Är lite charmig på Jubilee alltså, trots lite känsla av att något är fel. Vart kommer länken ifrån förresten?
Jag tycker att den är bra på både oyster, jubilée och läder.Jag vet att det kanske inte är allas favorit, men jag måste säga att jag tycker Explorern gör sig bra på Jubilee!
Det funkar jättebra! Folk är generellt lite för konservativa med Explorern kan jag tycka. Själv är jag väldigt nöjd med mitt sailcloth.Jag vet att det kanske inte är allas favorit, men jag måste säga att jag tycker Explorern gör sig bra på Jubilee!
Jag tycker att den är bra på både oyster, jubilée och läder.
Ja det är verkligen en klocka som fungerar på mycket, och håller helt med om att folk är för konservativa! Liksom om 1016 fungerar på det mesta varför skulle inte en 14270 göra detsamma!Det funkar jättebra! Folk är generellt lite för konservativa med Explorern kan jag tycka. Själv är jag väldigt nöjd med mitt sailcloth.
Det sitter i våra huvuden. Men helt riktigt, 1016 älskar folk på både det ena och det andra så vad är eg grejen med nyare Explorers...Ja det är verkligen en klocka som fungerar på mycket, och håller helt med om att folk är för konservativa! Liksom om 1016 fungerar på det mesta varför skulle inte en 14270 göra detsamma!
Kan du bjuda på ett wrist shot med sailcloth?Det funkar jättebra! Folk är generellt lite för konservativa med Explorern kan jag tycka. Själv är jag väldigt nöjd med mitt sailcloth.
Javisst! En bild från tjänsten, och en från det civila mörkret.Kan du bjuda på ett wrist shot med sailcloth?
Tack! Ser snyggt ut Kanske blir ett sailcloth till min 114270 framöverJavisst! En bild från tjänsten, och en från det civila mörkret.
Förvånansvärt bra!Javisst! En bild från tjänsten, och en från det civila mörkret.
Du har gjort så att jag överväger att köpa ett jubilee till min 14270.Jag vet att det kanske inte är allas favorit, men jag måste säga att jag tycker Explorern gör sig bra på Jubilee!
Hahah, ja det tycker jag!Du har gjort så att jag överväger att köpa ett jubilee till min 14270.
En bild från min gamla 14270Du har gjort så att jag överväger att köpa ett jubilee till min 14270.