Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Dessvärre ingen aning.. Köptes här på forumetSnyggt! Vad är det för band?
Helt klart sitt rätta element!
Spännande! Kan nog ana vad det är som ska göras med denDet var länge sedan jag postade en söndagsexpy nu. Längre kommer dröja också då min Explorer är inlämnad för lite modifiering.
Jag lägger upp en äldre bild då alla inlägg blir bättre med bilder.
![]()
Shit, man is stepping up that photogame!Söndag var det ja!
![]()
Hehe jag försöker! Inte riktigt på din nivå änShit, man is stepping up that photogame!
Modifiering?!Det var länge sedan jag postade en söndagsexpy nu. Längre kommer dröja också då min Explorer är inlämnad för lite modifiering.
Jag lägger upp en äldre bild då alla inlägg blir bättre med bilder.
![]()
Ja, jag har fått tag på en riktigt fin NOS 1016-tavla som jag ska byta till. Väntar på kostnadsförslag på att sätta in ett av Rolex nya 70-timmars urverk ocksåModifiering?!
Haha vafan! Tänkte väl, det är ju inga SKX vi pysslar med i den här tråden.Ja, jag har fått tag på en riktigt fin NOS 1016-tavla som jag ska byta till. Väntar på kostnadsförslag på att sätta in ett av Rolex nya 70-timmars urverk också
Nää, riktigt så är det inte. Det är boettlocket som ska graveras. Det känns nog så spännande och det ska bli riktigt kul att se resultatet. Tiden går långsamt just nu...
Det finns en till försäljning här på KSÄr det någon som har koll på när man får möjlighet att skicka PM på Omegaforums?
Är ute efter en Explorer 1. Hade helst köpt på klocksnack men ligger ingen ute nu. Hittade däremot en på omegaforums.
Tacksam,
Samp
Tack för heads up, men letar efter 36mm-varianten!Det finns en till försäljning här på KS![]()
Du skrev bara Explorer 1 därför fick du tipset, ifall du missat den som var ute härTack för heads up, men letar efter 36mm-varianten!
Välkommen in i värmen! Fint ex!Äntligen medlem i explorerklubben
114270 V-serie 2009 med graverad rehaute
![]()
84' om man räknar in provision. Men skulle tippa att den där inte kommer användas.70’ landande den på till sist. Väldigt mycket pengar för en explorer även om den var i nyskick, enligt mig.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3703/vara/1630407