• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Ncs

Rolex
2-Faktor
Utforskaren med i soffan.
C7CA53D8-AAED-4D38-91EB-351E63B580F3.jpeg
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Ja, jag har fått tag på en riktigt fin NOS 1016-tavla som jag ska byta till. Väntar på kostnadsförslag på att sätta in ett av Rolex nya 70-timmars urverk också :cigar:

Nää, riktigt så är det inte. Det är boettlocket som ska graveras. Det känns nog så spännande och det ska bli riktigt kul att se resultatet. Tiden går långsamt just nu...
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Ja, jag har fått tag på en riktigt fin NOS 1016-tavla som jag ska byta till. Väntar på kostnadsförslag på att sätta in ett av Rolex nya 70-timmars urverk också :cigar:

Nää, riktigt så är det inte. Det är boettlocket som ska graveras. Det känns nog så spännande och det ska bli riktigt kul att se resultatet. Tiden går långsamt just nu...
Haha vafan! Tänkte väl, det är ju inga SKX vi pysslar med i den här tråden.
Kul med gravyr, blir spännande att se resultatet :)
 

Proust

Omega
2-Faktor
Är det någon som har koll på när man får möjlighet att skicka PM på Omegaforums?
Är ute efter en Explorer 1. Hade helst köpt på klocksnack men ligger ingen ute nu. Hittade däremot en på omegaforums.
Tacksam,
Samp
 
Topp