Brexiteffekt? Han pratar ju om utbud och priser i UK såvitt jag förstod.B&J spekulerar kring Explorern - videotips:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brexiteffekt? Han pratar ju om utbud och priser i UK såvitt jag förstod.B&J spekulerar kring Explorern - videotips:
Klart du ska gå med i KS Explorers Club! Snygga bilder
Länge sedan jag drog av en #söndagsexpy så här kommer den, eventuellt kommer det ett inlägg hos rolex explorers club om jag orkar ta mig tid. Trevlig söndag!![]()
Jag kom fram till att det inte riktigt var någon klubb för mig och jag nöjer mig med att posta i denna tråd både när jag bänglar runt på berg eller bänglar runt i en chipspåse, och om sanningen ska fram hakar Omegan på i lika stor utsträckning som Explorern.Klart du ska gå med i KS Explorers Club! Snygga bilder
Ingen dålig kniv! Klockan är väl bra den också
Länge sedan jag drog av en #söndagsexpy så här kommer den, eventuellt kommer det ett inlägg hos rolex explorers club om jag orkar ta mig tid. Trevlig söndag!![]()
Riktigt snyggt!!Kört nato ett par dagar nu, tycker det fungerar riktigt bra.
![]()
Så fin!! riktigt snyggRolex Explorer 114270 random-serie. Underbar modell!
![]()
Om jag inte minns fel så passar Super Jubilee på 114270Hej allihop! Är själv på jakt efter en Explorer 114270. Vet att jubilee fungerar till 14270 och 212470? Någon som har en lösning, eller vet var man kan vända sig för det fall man vill varva oyster med jubilee på just 114270?
Allt gott alla
Är du säker !?Om jag inte minns fel så passar Super Jubilee på 114270![]()
Det där är inte super jubilee. Men jag har aldrig testat själv men har haft kontakt med @watchyouwearin på instagram som kört en 63600 länk på sin 114270 iaf. Här har du en länk till en av hans många posts på det: https://www.instagram.com/p/B_L8MXan3a5/Är du säker !?
Slängt ett öga i denna tråd och det verkar vara ganska svårt att få till? Med speciella ändlänkar etc https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=686719&highlight=114270
Det där är inte super jubilee. Men jag har aldrig testat själv men har haft kontakt med @watchyouwearin på instagram som kört en 63600 länk på sin 114270 iaf. Här har du en länk till en av hans många posts på det: https://www.instagram.com/p/B_L8MXan3a5/
Om inte annat å skulle jag rekommendera att du testar DMa han!
Riktigt fint!!Da var man endelig med en Explorer og kan poste her etter en lengere periode med leting
![]()
![]()
Vilken modell är det på DJ?Da var man endelig med en Explorer og kan poste her etter en lengere periode med leting
![]()
![]()
Riktigt fin... nr 2 på listan (om inte 1 - för det fall ekonomin tillät)Det er 126234
![]()
![]()