Den kan rekommenderas, den er riktigt bra. En klar favoritRiktigt fin... nr 2 på listan (om inte 1 - för det fall ekonomin tillät)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kan rekommenderas, den er riktigt bra. En klar favoritRiktigt fin... nr 2 på listan (om inte 1 - för det fall ekonomin tillät)
Riktigt fin... nr 2 på listan (om inte 1 - för det fall ekonomin tillät)
Sen har du jo 116234. Kanske inte riktigt lika bra, men nästan och lite billigareDen kan rekommenderas, den er riktigt bra. En klar favorit
Vad anser DU är bättre med 12xxxx referenserna?Sen har du jo 116234. Kanske inte riktigt lika bra, men nästan och lite billigare
Förutom bedre urverk är det vel mest en smaksak. Det er jo ingen store skillnader, men for min del store nog til at 116234 aldri var et alternativ når jeg kjöpte min 126234.Vad anser DU är bättre med 12xxxx referenserna?
Mvh
+ Svarte tavlan er vel matt på 11xxxx og sunburst på 12xxxx.
Förutom bedre urverk är det vel mest en smaksak. Det er jo ingen store skillnader, men for min del store nog til at 116234 aldri var et alternativ når jeg kjöpte min 126234.
Jeg tycker luggerna og formen på boeten er snyggare på den nya, den gamle er lite mer klumpig. Gillar også länken bedre på den nye. Snyggare endlinks og clasp. Ikke så fan av hidden clasp även om jeg vet mange er det
Ja, någon gång blir det en. Grejen är att jag egentligen inte gillar Rolex klockor särskilt mycket. Den enda Rolex jag egentligen gillar är Explorer 1, men den är desto bättre. Jag vet dessutom exakt när jag trillade dit. Det var när jag såg den här reklambilden första gången. Det är en av de bästa reklambilder jag sett, oavsett produkt, och den visar hur perfekt Explorer 1 är i storlek och stilren design. Reklammakare se och lär, det är så här en klocka ska presenteras!
Den duger till att skära någon bit torrkött och annat finlir medIngen dålig kniv! Klockan är väl bra den också
Vart sugen på att testa jubilee och tog tag i det o slog till. Känner mig rätt nöjd för att få lite variation till oystern.
Två år. Den kommer hänga med mig livet ut.Snart haft expyn i 4 år, ska ha den tills jag blir gubbe! Hur länge har ni ägt er/era expys?
Man kanske skulle gravera sin, typ Mr.Explorer och datumet jag köpte denTvå år. Den kommer hänga med mig livet ut.
Nuvarande 1,5 år drygt men den första köpte jag för 3 år sedan, var utan en 9-10 mån emellan. Sista året nu har den kännts som en evig keeper men ibland vacklar faktiskt jag lite.Snart haft expyn i 4 år, ska ha den tills jag blir gubbe! Hur länge har ni ägt er/era expys?
Skitjakt!Ute på jakt med Explorern.
Det är klart du ska gå med i Klocksnack Explorers Club! Hitta på något spännande och dela med dig av äventyret. Det måste inte hålla Baer Grylls-nivåPrecis kommit hem efter en förmiddagsvandring med familjen. Nyfunnet intresse som framöver definitivt kommer få mer tid och förhoppningsvis en plats i KS explorersclub också
Ska försöka få till en övernattning snart så då kommer ett litet reseprogram osvDet är klart du ska gå med i Klocksnack Explorers Club! Hitta på något spännande och dela med dig av äventyret. Det måste inte hålla Baer Grylls-nivå
Riktigt bra bild! Nu fick du en ny följare på IG också Blir sugen på att skaffa en vettig kamera när jag ser så bra bilder.Hade lite tid över idag, så svepte ihop en bild. Tänkte att den här tråden kanske uppskattar den.
Instagram: https://www.instagram.com/p/CFcKxgSjsFg/
Tack i dubbel bemärkelse, följt dig ett tag! Glöm inte att prioritera ljus också om du ska fota klockor, jag orkar oftast inte men när man väl gör det blir de så mycket bättre.Riktigt bra bild! Nu fick du en ny följare på IG också Blir sugen på att skaffa en vettig kamera när jag ser så bra bilder.
Jag orkar inte bara lägga upp bilder när det är bra ljus, då skulle det bli 1 bild per vecka, är för mycket IG-junkie för att posta så sällan Jag matar ut allt jag tycker är OK, så blir lite kvantitet före kvalité, kanske får skapa ett till konto med bara mina bästa bilderTack i dubbel bemärkelse, följt dig ett tag! Glöm inte att prioritera ljus också om du ska fota klockor, jag orkar oftast inte men när man väl gör det blir de så mycket bättre.
Jag köpte min Explorer ny i december 2016 och den har definitivt varit den klocka jag burit mest sedan dess. Funkar perfekt i princip alla situationer och även om en del tycker att den är tråkig så är det kanske just den återhållsama och avskalade designen som gör att den håller i längden.Snart haft expyn i 4 år, ska ha den tills jag blir gubbe! Hur länge har ni ägt er/era expys?