DrManhattan
Basic
Ah! Den s.k. lock-Explorern, en klassiker ;-)Tack! intressant, de hade ingen inne när jag frågade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah! Den s.k. lock-Explorern, en klassiker ;-)Tack! intressant, de hade ingen inne när jag frågade
Tänker ni på den här kanske?Tack! intressant, de hade ingen inne när jag frågade
Tänker ni på den här kanske?
Rolex Explorer I 214270 2020 - Millenary Watches
Brand new Rolex Explorer I 214270 unworn and full-set. This iconic watch blends sportiness and elegance, creating a truly timeless timepiece.millenarywatches.com
Man är ju sugen - men känns lite saftigt ändå.
Lockvara kanske?Tack! intressant, de hade ingen inne när jag frågade
Tvåa på bollen ;-)Lockvara kanske?
Hoppas den inte blir hype:ad, en del av charmen (tycker jag) är att den glider under radarnJa jag såg att den dök upp till slut
Lite saftigt är det men verkar ju onkligen som även explorern smygit upp till en bit över list nu. Det går fort i svängarna
Haha såg det nu!Tvåa på bollen ;-)
Great minds...Haha såg det nu!
Du kan alltid lita på at dom er dyrast i alla fallEnligt C24 har Luxury Watches en full set 14270 för 77’. Känns mastigt? Iofs är det en stabil aktör man kan lita på.
Haha utan tvekan!Du kan alltid lita på at dom er dyrast i alla fall
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-214270-2020.142024/Tänker ni på den här kanske?
Rolex Explorer I 214270 2020 - Millenary Watches
Brand new Rolex Explorer I 214270 unworn and full-set. This iconic watch blends sportiness and elegance, creating a truly timeless timepiece.millenarywatches.com
Man är ju sugen - men känns lite saftigt ändå.
Sant hahaDu kan alltid lita på at dom er dyrast i alla fall
Japp - den hade jag nog hoppat på direkt
Stod avslutat när jag kollade vid midnatt. Var du på den @Staafen ?Japp - den hade jag nog hoppat på direkt
Stod avslutat när jag kollade vid midnatt. Var du på den @Staafen ?
You sneaky sneaky bastard! Då blir jag ensam i tråden som icke-explorer ägare! (Grattis om så är fallet!)
Har inte fått den än men stort tack vännen!
På med ett nato och rocka den i helgen då?Saknar att använda min 214270... Ligger nu head only och väntar på ett försenat gummi från Everest Bands. Och innan jag överöses med kommentar om att "Exp 1 ska vara på länk!!" så vill jag bar säga nej.
Haha där går gränsen. Har haft den på nato nån gång tidigare men det tycker jag ser förjävligt utPå med ett nato och rocka den i helgen då?
Ja det kan jag ju iofs hålla med om men tänkte att du skulle slippa slänga på länken om abstinensen blir för stor.Haha där går gränsen. Har haft den på nato nån gång tidigare men det tycker jag ser förjävligt ut
edit: åtminstone på de nato jag testat
Haha mycket riktigt, förstår hur du tänker. Men får hålla mig till min speedy under tiden, dessutom är det lite kul att tvinga sig själv avstå för då kommer jag uppskatta den ännu mer när jag väl får på den! Få lite "honeymoon-känlsa igen"Ja det kan jag ju iofs hålla med om men tänkte att du skulle slippa slänga på länken om abstinensen blir för stor.
Då kan jag rekommendera @Berns påhitt OWG-March. En månad med samma klocka, då kan vi snacka honeymoon efter, givet att du inte tappar intresset helt under den månaden.Haha mycket riktigt, förstår hur du tänker. Men får hålla mig till min speedy under tiden, dessutom är det lite kul att tvinga sig själv avstå för då kommer jag uppskatta den ännu mer när jag väl får på den! Få lite "honeymoon-känlsa igen"
Royal har en för 72. Kanske kan vara värt att testa ett bud?Japp - den hade jag nog hoppat på direkt
Nejdå, jag hänger också här utan enYou sneaky sneaky bastard! Då blir jag ensam i tråden som icke-explorer ägare! (Grattis om så är fallet!)
Snart är våren här! Nu är det kallt och regn och mörkt. Bara en sak som lyser upp...Även jag sitter utan men tänkte försöka ändra på det, har knarkat Explorer recensioner och allt Google kan erbjuda i typ en månad nu och känns verkligen som rätt typ av klocka för mig