• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Tänker ni på den här kanske?

Man är ju sugen - men känns lite saftigt ändå.

Ja jag såg att den dök upp till slut :)

Lite saftigt är det men verkar ju onkligen som även explorern smygit upp till en bit över list nu. Det går fort i svängarna :D
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Stod avslutat när jag kollade vid midnatt. Var du på den @Staafen ?
Screenshot_20201203-224826_Chrome-01.jpeg
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Ja det kan jag ju iofs hålla med om men tänkte att du skulle slippa slänga på länken om abstinensen blir för stor. 😂
Haha mycket riktigt, förstår hur du tänker. Men får hålla mig till min speedy under tiden, dessutom är det lite kul att tvinga sig själv avstå för då kommer jag uppskatta den ännu mer när jag väl får på den! Få lite "honeymoon-känlsa igen":hilarious:
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Haha mycket riktigt, förstår hur du tänker. Men får hålla mig till min speedy under tiden, dessutom är det lite kul att tvinga sig själv avstå för då kommer jag uppskatta den ännu mer när jag väl får på den! Få lite "honeymoon-känlsa igen":hilarious:
Då kan jag rekommendera @Berns påhitt OWG-March. En månad med samma klocka, då kan vi snacka honeymoon efter, givet att du inte tappar intresset helt under den månaden. 😂
 
Topp