Möjligtvis - har sagt till mig själv att spara upp till en viss siffra på bankkontot innan jag lägger pengarna på en klocka. Bör bli i Feb/MarsRoyal har en för 72. Kanske kan vara värt att testa ett bud?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Möjligtvis - har sagt till mig själv att spara upp till en viss siffra på bankkontot innan jag lägger pengarna på en klocka. Bör bli i Feb/MarsRoyal har en för 72. Kanske kan vara värt att testa ett bud?
60 höga skulle jag tro givet att skicket är bra. Kolla de senaste sålda på KS. Lycka till med försäljningen!Jag har en 214270 som jag ev. funderar på att sälja till ny ägare, den är från 2019 med org. kvitto + box och allt. Vad tror ni att den kan gå på nu för idag?
Instämmer med @Staafen, skulle säga att ca 67-72 är rimligt om alllt är som det skaJag har en 214270 som jag ev. funderar på att sälja till ny ägare, den är från 2019 med org. kvitto + box och allt. Vad tror ni att den kan gå på nu för idag?
Nej, vi är ännu många som kollar annonser dagligen och tänker att snart så..You sneaky sneaky bastard! Då blir jag ensam i tråden som icke-explorer ägare! (Grattis om så är fallet!)
Om den ska få lämna så kan du ju lägga ett PM till migJag har en 214270 som jag ev. funderar på att sälja till ny ägare, den är från 2019 med org. kvitto + box och allt. Vad tror ni att den kan gå på nu för idag?
60 höga skulle jag tro givet att skicket är bra. Kolla de senaste sålda på KS. Lycka till med försäljningen!
Tack för svaren! Ska nog kika på det, men är inte säker på att jag vill släppa den. Otroligt fin klockaInstämmer med @Staafen, skulle säga att ca 67-72 är rimligt om alllt är som det ska
Jag skulle låtit bli explorern är en hörnsten i samlingen!Tack för svaren! Ska nog kika på det, men är inte säker på att jag vill släppa den. Otroligt fin klocka
Samma här! Hösten 2017 valde jag mellan 214270, 114060, 116610 & 116710. Trots att värdeutvecklingen kansle varit ”bättre” i de andra klockorna ångrar jag inte för en sekund att jag valde 214270. Det är en så jävla bra klocka rakt igenomÄr så glad att jag köpte denna som min första Rolex istället för 114060, valde mellan båda i butik för strax över 4 år sedan.
Bra valSamma här! Hösten 2017 valde jag mellan 214270, 114060, 116610 & 116710. Trots att värdeutvecklingen kansle varit ”bättre” i de andra klockorna ångrar jag inte för en sekund att jag valde 214270. Det är en så jävla bra klocka rakt igenom
Verkar som du tog ett "lätt" valSamma här! Hösten 2017 valde jag mellan 214270, 114060, 116610 & 116710. Trots att värdeutvecklingen kansle varit ”bättre” i de andra klockorna ångrar jag inte för en sekund att jag valde 214270. Det är en så jävla bra klocka rakt igenom
Ser bra ut mannen - tror du ska känna dig nöjd. Alltid svårt när man räknar med att bli förälskad. Jakten är ju oftast roligare än själva klockan men för dess skulle skall man inte glömma klockanHar inte varit riktigt den blixtförälsken jag hade tänkt mig med denna. Är ju inte min första så jag borde vetat vad jag skulle förvänta mig men något skavde lite de första dagarna.
Men så går jag förbi spegeln i hallen och så faller allt liksom på plats.
Snyggt, stort grattis!!Äntligen!
Stort tack!Snyggt, stort grattis!!
Grattis!Äntligen!
Stort tack gubben!Grattis!
Men vart är wristshoten??Stort tack!
Jag har inte hunnit testa den på än. Ska göra det när jag nattat barnen.Men vart är wristshoten??
Meh, natta dem fort dåååJag har inte hunnit testa den på än. Ska göra det när jag nattat barnen.
Haha, det brukar gå sådär!Meh, natta dem fort dååå
stort grattis! Välkommen in i värmenÄntligen!
Riktigt bra! Ser ut att vara fantastiskt skick också?Jag är lite kär tror jag!