S
Staafen
Guest
Tack! Ja den var i väldigt bra skick faktiskt, klart över förväntan.Riktigt bra! Ser ut att vara fantastiskt skick också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja den var i väldigt bra skick faktiskt, klart över förväntan.Riktigt bra! Ser ut att vara fantastiskt skick också?
Fullt förståeligt, ser ut att passa dig riktigt fint. Grattis!Jag är lite kär tror jag!
Förstår dig!!!Jag är lite kär tror jag!
Fullt förståeligt, ser ut att passa dig riktigt fint. Grattis!
Stort tack gubbs!Förstår dig!!!
Såja, fasen vad snyggt!Jag är lite kär tror jag!
Såja, fasen vad snyggt!
Tack! Ja den var i väldigt bra skick faktiskt, klart över förväntan.
Stort tack vännen och tack för att du hetsat mig med dina bilder i tid och otid.Grattis igen
Grym bild!God morgon Explorers!
Grym bild!
Mitt första band från Everest slarvades bort i posten. Som tur är beställde jag försäkrad frakt och fick igår mail om att band nr.2 är på g... Så sjukt frustrerande men den som väntar på nåt gott....
Tack! gillade det på bild 2 (och 3?) bäst när det blir en liten "knäck" på bandet under bandhornen. Mindre bullig känsla liksom. Har du koll på vilken tillverkare det är?bilder från www
95% säger "explorer ska vara på länk". Håller egentligen med men när så många tycker samma sak blir jag provocerad och vill vara annorlunda
osäker men Everest är vanligast. Därefter Vanguard och rubber b.Tack! gillade det på bild 2 (och 3?) bäst när det blir en liten "knäck" på bandet under bandhornen. Mindre bullig känsla liksom. Har du koll på vilken tillverkare det är?
Snyggt! Grattis till en fantastisk klocka!Jag är lite kär tror jag!
Stort tack! Det är en 214270 mk2.Snyggt! Grattis till en fantastisk klocka!
Är det en 214270 mk 2 eller en 114270? Har svårt att avgöra storleken!
Misstänkte det utifrån den gröna taggen!Stort tack! Det är en 214270 mk2.
Precis fått lära mig att på 214270 är swiss made i överkant jämfört med 114270 ligger den i underkant. nördig info, men kanske kul att veta.Snyggt! Grattis till en fantastisk klocka!
Är det en 214270 mk 2 eller en 114270? Har svårt att avgöra storleken!
Jamen se där! Då fick jag lära mig något nytt på klockfronten idag också!Precis fått lära mig att på 214270 är swiss made i överkant jämfört med 114270 ligger den i underkant. nördig info, men kanske kul att veta.
snygg 114270, gral för mig. Hoppas Rob Engström säger att den jag har är äkta....Jamen se där! Då fick jag lära mig något nytt på klockfronten idag också!
Håller tummarna för att det är så! Jag tittade och funderade i över två år innan jag tryckte på knappen för någon månad sedan .snygg 114270, gral för mig. Hoppas Rob Engström säger att den jag har är äkta....
Jag får skaffa nya kompisar. Stort grattisHur skulle ni göra?! fick en 114270 av flera kompisar som skramlat till min 40 års present (Jag vet, helt sjukt att dom lagt dom pengarna). den är köpt via chrono24 fr italien av en 5 stjärnig säljare. Dock när jag fick den i handen upplevde jag att den var något lätt från den OP som jag lånat vid något tillfälle, samt att kanterna på baksidan är något vassa. Den är i skrivande stund hos Rob Engström för funktionstest. och jag kan knappt sova.... hoppas för allt i världen att jag har fel. Om nu det värsta händer och den är en riktigt bra kopia, skulle ni nämna det till dem som givit dig klockan? har tyvärr bara en oskarp bild, då jag lämnade in den direkt.
Dom är fantastastiska!Jag får skaffa nya kompisar. Stort grattis
Har tittat på den sedan 2015. Men har av outgrundliga anledningar köpt andra klockor... den är ruskigt snygg. och som alla säger, under radarn.Håller tummarna för att det är så! Jag tittade och funderade i över två år innan jag tryckte på knappen för någon månad sedan .