Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit i kontakt med dom ang fullset då den inte håller +/- 2sek och jag undrade om de kunde rucka innan ev försäljning men det var tvärstopp och noll chans för prut
Gillar hur du tänker, har låtit den ligga sedan i fredags em nu och tänkte låta den ligga ett par dagar till. Annars verkar det ju på er här i tråden att det är tredje gången gillt som gäller och detta är ju bara min andraTack @carlm, kul att höra! Detta är min tredje 214270, precis som @Staafen skriver tror jag till en början att man kanske kan uppfatta Explorern som lite tråkig. Det gjorde även jag, testat runt olika, sub/gmt/DJ mm men faller alltid tillbaka på Explorern. Tänk efter två gånger, lägg undan den en stund. Ta fram den igen, känns det inte rätt då ska du självklart inte sitta och trycka på den.
Här får du två dagsfärska, blir roligare med bilder
Det är min fösta!Gillar hur du tänker, har låtit den ligga sedan i fredags em nu och tänkte låta den ligga ett par dagar till. Annars verkar det ju på er här i tråden att det är tredje gången gillt som gäller och detta är ju bara min andra
Riktigt fin! Gissar på tidigt 90-tal, är jag rätt ute?Explorer-söndag
14270!
Upp med en bild på pärlan nu!Riktigt fin! Gissar på tidigt 90-tal, är jag rätt ute?
Min gamla 14270 är tyvärr såld sedan länge.Upp med en bild på pärlan nu!
Du får helt enkelt försöka att inte göra samma misstag som migGillar hur du tänker, har låtit den ligga sedan i fredags em nu och tänkte låta den ligga ett par dagar till. Annars verkar det ju på er här i tråden att det är tredje gången gillt som gäller och detta är ju bara min andra
Bra tips men varit igenom 14270, 114270 och 16570. Alla bra men vill ha modernt nu så det är egentligen 214270 som gäller om inte sub.Du får helt enkelt försöka att inte göra samma misstag som mig
Har du testat 114270? Om inte kanske den kan vara något. På mig kändes den tyvärr för liten men himla fin klocka. Bara leker med tanken, du har säkert redan testat.
Njaa inte riktigt.. men nästan -96!Riktigt fin! Gissar på tidigt 90-tal, är jag rätt ute?
Förstår, du får avvakta lite. Blir nog bra vilket du än beslutar dig för. En sub är aldrig fel. Javisst, här inne kan vi leka fritt utan att någon höjer på ögonbrynet nämnvärt. Men visst är det så, man ska vara tacksam. Finns besvärligare saker att ligga sömnlös över än valet mellan två klockor.Bra tips men varit igenom 14270, 114270 och 16570. Alla bra men vill ha modernt nu så det är egentligen 214270 som gäller om inte sub.
Nästan pinsamt hur priviligerad man är med sådana hör bekymmer men det här är väl en safe zone?
Både Explorer 1 och Sub är grymt fina tycker jag. De är både lika och olika men kompletterar varandra bra, den ena om man ska nedåt och den andra om man ska uppåt.Bra tips men varit igenom 14270, 114270 och 16570. Alla bra men vill ha modernt nu så det är egentligen 214270 som gäller om inte sub.
Nästan pinsamt hur priviligerad man är med sådana hör bekymmer men det här är väl en safe zone?
Du har ju en hel del att jämföra med så det är ett bra betyg för Explorer 1.Har varit sjukt OWG denna helg. Har knappt tittat i klocklådan. Oroväckande...
Ser bra ut tycker jag!Jag fick ett nytt band till min Explorer från Secret Santa. Visst brukar konsensus vara att det är länk som gäller på Explorer, men det här bandet från Barton känns riktigt bra!
Den där måste du ladda upp som årets bild!
Där har man inte en chans, du däremot sitter inne på flera riktigt fina bilderDen där måste du ladda upp som årets bild!
Nja det vet jag inte om jag håller med om men tack!Där har man inte en chans, du däremot sitter inne på flera riktigt fina bilder
Jesus. Jag måste införskaffa...
Jag med det är inte hälsosamt att lurka här inneJesus. Jag måste införskaffa...
Kör hårt!Dubbelpostar för att skick upp KS bästa tråd.
-Dags för jobbintervju. Men först lunch på stan med syrran för att stilla nerverna något
Lycka till ! Men vågat, ifrågasättandet av 214270 på annat än dess oyster är ändå rätt sprittDubbelpostar för att skick upp KS bästa tråd.
-Dags för jobbintervju. Men först lunch på stan med syrran för att stilla nerverna något
"Han verkar ju helt rätt för jobbet, vad säger ni?"Lycka till ! Men vågat, ifrågasättandet av 214270 på annat än dess oyster är ändå rätt spritt