Vad vill du ha för den?NOS Rolex Explorer 114270 random-serie tillverkad 2010 men inte uttagen förrän 2016.
Den har det nya certet med magnetremsa som kom sent 2013 och grönt cosc-tag som kom 1 juli 2015.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad vill du ha för den?NOS Rolex Explorer 114270 random-serie tillverkad 2010 men inte uttagen förrän 2016.
Den har det nya certet med magnetremsa som kom sent 2013 och grönt cosc-tag som kom 1 juli 2015.
Nej den ska inte säljas. Nu när jag tänker efter ser det kanske ut som en säljannonsVad vill du ha för den?![]()
IngetderaSka du sälja den eller köpa?
Jodå!Ingetdera![]()
sjukt fin iaf!Nej den ska inte säljas. Nu när jag tänker efter ser det kanske ut som en säljannons![]()
Ja antingen det eller skryt!Nej den ska inte säljas. Nu när jag tänker efter ser det kanske ut som en säljannons![]()
Du får bjuda 90kkr idag imorgon är det 91kkrJa antingen det eller skryt!❤
Tror faktiskt jag gillar 114270/14270 något mer om jag ska vara ärlig![]()
Första jag sett ute i det vilda.
Ser lite väl stor ut för att vara 36:an?![]()
ja, men eftersom texten Explorer finns på tavlans övre del så behöver vi inte tveka om storlekenSer lite väl stor ut för att vara 36:an?
Ser lite väl stor ut för att vara 36:an?
ja, men eftersom texten Explorer finns på tavlans övre del så behöver vi inte tveka om storleken
Han måste ha riktigt tunn handled, den ser ju nästan stor ut på honom.![]()
Riktigt bra storlek, 39mm hade sett för stor ut på honom![]()
Ja den hade ju suttit som en Sub Maxi case på en normalstor handled på honom, dvs helt överdimensionerad haha. Jag tycker nästan att 36 mm såg lite stort ut på honom men man kan ju luras av vissa bilder.Riktigt bra storlek, 39mm hade sett för stor ut på honom
Riktigt snyggt kort (som alltid)Han måste ha riktigt tunn handled, den ser ju nästan stor ut på honom.
Nu har jag redan postat denna men här är min 39mm på ca. 17,5 cm handled.![]()
16cm handled skrev han bland kommentarerna på Instagram.Han måste ha riktigt tunn handled, den ser ju nästan stor ut på honom.
Nu har jag redan postat denna men här är min 39mm på ca. 17,5 cm handled.![]()
Galet snyggt!Sjukt lyft med T22 plexit![]()
![]()
får man fråga var du fick tag i plexit?Sjukt lyft med T22 plexit![]()
![]()
Italiensk handlare på e-bayFår man fråga var du hittade plexit
får man fråga var du fick tag i plexit?
Såg detRolex pushar verkligen hårt för tvåton i sociala media, knappt något stål alls.
Ska jag vara ärlig så växer den sakta på migRolex pushar verkligen hårt för tvåton i sociala media, knappt något stål alls.
Håller verkligen med... Damn.Ska jag vara ärlig så växer den sakta på mig![]()
Ska jag vara ärlig så växer den sakta på mig![]()
Ta det lugnt med fredagsbiran nu gubbs!Håller verkligen med... Damn.