joF
Silver
Ta det lugnt med fredagsbiran nu gubbs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta det lugnt med fredagsbiran nu gubbs!
Jag har ju inte ens börjat änTa det lugnt med fredagsbiran nu gubbs!
Då slutar det med ett mejl till AD med andra ord.Jag har ju inte ens börjat än
Hahahah, och ett svar med ett fett NEJ från demDå slutar det med ett mejl till AD med andra ord.
Är den inte lite stor den därHär kommer lite stål!
Super trevligMagi....
Här är mitt bidrag
Jag blir sjuuukt taggad att byta till mig en sån! Fast med mina 16,5cm får jag nog sikta på en 114270 faktiskt. Ingen här som är lite sommarnyfiken på en polar exp 2?Här kommer lite stål!
Kupan är fin, har du nån bild från innan bytet?Söndagsexpy även om bilden är från igår
Här är före-bilderKupan är fin, har du nån bild från innan bytet?
Snyggt !Söndagsexpy även om bilden är från igår
Så mycket bättre nu!Här är före-bilder
Tack! Ja det gör mycket mer än man kan tro, blir ett helt annat uttryck i tavlan.Så mycket bättre nu!
Hej Dalle, hur slutade detta med glas utan lec? Har själv en 114270 från 2004 på ingång som inte har kronan…Jag får göra det helt enkelt. Har tyvärr ingen runt hörnet..
Alltid lika fin...Lite sent omsider men nu kom den på… söndagsexpy
Omväxling förnöjer! Grattis till en riktigt bra klocka!Då kan man vara med och posta i den här tråden
Länge sen jag köpte en klocka som inte var Panerai
Win-win för alla. Du får en rolig klocka, vi får fantastiska bilder.Då kan man vara med och posta i den här tråden
Riktigt snygg! Vad är det för ref?Här är före-bilder
Tack! 1016 från ca 1974Riktigt snygg! Vad är det för ref?
Grattis bra val !Då kan man vara med och posta i den här tråden