• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Då kan man vara med och posta i den här tråden

Länge sen jag köpte en klocka som inte var Panerai

20210510075244_IMG_7676-01_1snnssn-01-01-01.jpeg
Stort grattis!

Ingen som har koll på när LEC infördes på 114270?
Min 114270 är från 2008 eller 2009 och jag har aldrig hittat någon krona i glaset på den. Sen vet jag inte om det är originalglaset som sitter i eller ej. Men det var inget som urmakaren på Rob. Engström reagerade på i alla fall.

Senast ändrad:
Den finns enligt säljaren inte på denna modell från 2004 men om man söker info så kan det vara lite blandat. En del säger att alla Rolexmodeller ska ha det från 2001 eller så. Inte skitviktigt egentligen.

Rolex pushar fortfarande nästan bara på tvåton på Instagram men en sak jag tänkte på när jag såg senaste. I slutet fryser den till is eller vad man ska säga. Kan de hinta om en Polar?

53657E02-7F87-482A-9955-58F18EFB20F4.jpeg
Nytt på g! Sjukt fin :)
Grattis! Vad stor den såg ut på den bilden men man luras lätt av bilder. Du måste posta mer vid tillfälle.

Jag står på "kö" till en med, det ska bli intressant att se hur den sitter i jämförelse med 39an som jag älskar.

Tillbaka
Topp