Men den modellen slutade säljas för sisådär 10 år sen också va?Finns inte denna på hyllan? Senast jag köpte en ny Rolex kunde man få rabatt om man bad snällt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den modellen slutade säljas för sisådär 10 år sen också va?Finns inte denna på hyllan? Senast jag köpte en ny Rolex kunde man få rabatt om man bad snällt.
Jo, men har det hänt så mycket?Men den modellen slutade säljas för sisådär 10 år sen också va?
Vågar man testa ett brunt läder på 214270?
Snyggt! Var graverade du den någonstans? Jag ska lämna in min Sub.Jag är så glad att jag valde att gravera min Explorer. Det har enbart stärkt klockan som en självklar keeper, och centrum i min anspråkslösa lilla klocksamling.
Tack ska du ha! Jag gick via Rob.E. Gravyren är gjord för hand. Vad hade du tänkt gravera in?Snyggt! Var graverade du den någonstans? Jag ska lämna in min Sub.
Man ska ha någon slags relation till säljaren, verkar viktigt för dom med kundkännedom…Hallå!
Jag mailade Bergströms i Uppsala och frågade men där gick det inte ens att ställa sig i kön? Lite märkligt i min värld, är det så när det gäller Rolex?
Om inte, vart ska jag vända mig?
GråhandlareHallå!
Jag mailade Bergströms i Uppsala och frågade men där gick det inte ens att ställa sig i kön? Lite märkligt i min värld, är det så när det gäller Rolex?
Om inte, vart ska jag vända mig?
Jätteballt! Bra idé, det kan ju hjälpa en att sluta flippaJag är så glad att jag valde att gravera min Explorer. Det har enbart stärkt klockan som en självklar keeper, och centrum i min anspråkslösa lilla klocksamling.
Tyvärr inte. Bara byta boettlocket, kostar inte mkt.Jätteballt! Bra idé, det kan ju hjälpa en att sluta flippa
Visst ja, fan åxå.Tyvärr inte. Bara byta boettlocket, kostar inte mkt.
Kan man få ett extra boettlock i samband med gravyr? Om man går via AD dvs. Känns spontant som off-brand av Rolex att tillåta det dock?Tyvärr inte. Bara byta boettlocket, kostar inte mkt.
Det vet jag inte. Men får ju byta ut det sen om du inte vill ha kvar gravyren.Kan man få ett extra boettlock i samband med gravyr? Om man går via AD dvs. Känns spontant som off-brand av Rolex att tillåta det dock?
Jag fick köpa ett hos Rob.E när jag lämnade in min klocka för gravyr, men jag avstod. Jag ska ju behålla klockan.Kan man få ett extra boettlock i samband med gravyr? Om man går via AD dvs. Känns spontant som off-brand av Rolex att tillåta det dock?
Tack för tipset! Får man fråga vad du fick ge för din? Jag ska göra en hälsning till min dotter som ska få klockan någon gång i framtiden. Man vet aldrig vad som händer och då vill jag ha det gjort.Tack ska du ha! Jag gick via Rob.E. Gravyren är gjord för hand. Vad hade du tänkt gravera in?
Jag tycker bara att man ska göra gravyr om man är 100% säker på att det är en klocka som ska stanna. För mig är det något väldigt personligt att göra gravyr så det ska ju vara något som betyder mycket och som man vill ha kvar.Kan man få ett extra boettlock i samband med gravyr? Om man går via AD dvs. Känns spontant som off-brand av Rolex att tillåta det dock?
Ja men allt kan ju hända och då är 70 (eller vad den nu blir värd) rätt mycket pengar att haka upp sig på när man kan gravera något annat istället.Jag tycker bara att man ska göra gravyr om man är 100% säker på att det är en klocka som ska stanna. För mig är det något väldigt personligt att göra gravyr så det ska ju vara något som betyder mycket och som man vill ha kvar.
Om jag minns rätt så kostade min gravyr 6500. Det var där i krokarna i alla fall. Om det sen är representativt för att gravera text, vilket jag förstår det som att du vill göra, vet jag inte.Tack för tipset! Får man fråga vad du fick ge för din? Jag ska göra en hälsning till min dotter som ska få klockan någon gång i framtiden. Man vet aldrig vad som händer och då vill jag ha det gjort.
Så är det självklart. Behöver man få loss pengarna så har man kanske inget val.Ja men allt kan ju hända och då är 70 (eller vad den nu blir värd) rätt mycket pengar att haka upp sig på när man kan gravera något annat istället.
Äru galen, nej!Vågar man testa ett brunt läder på 214270?
Men det är ju ingen dykare!Äru galen, nej!
Nej men ändå. Explorer ska vara på länk.Men det är ju ingen dykare!