B&J och alla andra källor jag har sett nämner speficikt undersidan. Vågar inte riktigt tro på detta än.Också hört det... o att just det var anledningen att rolex inte använt det tidigare.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
B&J och alla andra källor jag har sett nämner speficikt undersidan. Vågar inte riktigt tro på detta än.Också hört det... o att just det var anledningen att rolex inte använt det tidigare.. :/
Är också skeptisk. I teorin finns ju material som kan repa safir. Har hört historier om diamantringar som ställt till det bland annat.B&J och alla andra källor jag har sett nämner speficikt undersidan. Vågar inte riktigt tro på detta än.
Är också skeptisk. I teorin finns ju material som kan repa safir. Har hört historier om diamantringar som ställt till det bland annat.
Den är riktigt fin och knappt använd tidigare.Jäklar vad fin den ser ut . Nästan så att man också blir sugen på en 114270 nu i all hets efter 124270 . Hur känns länk claspen ?
Vem lägger en klocka så? Jag har sett vissa annonser här på KS där klockan ligger på en stenskiva med glaset nedåt och fattar inte grejen.
Uppenbarligen har han lagt klockan på bordet ”upp och ner” enligt hans svar på kommentarerna….
Känns onödigt och riskabelt att utsätta klockan för det. Om man nu prompt ska göra det så gäller det att lägga och lyfta klockan rakt ner och upp. Minsta lilla släp i den rörelsen kan lämna oönskade märken.Vem lägger en klocka så? Jag har sett vissa annonser här på KS där klockan ligger på en stenskiva med glaset nedåt och fattar inte grejen.
Plot twist; glaset har bara AR på ena sidan men är monterat med insidan ut...AR på båda sidor?
Haha - hade varit så himla roligt om så är fallet..Plot twist; glaset har bara AR på ena sidan men är monterat med insidan ut...
Tack för att du delar med dig! En trevlig kontrast. Hade nog valt en 1016, betydligt charmigare.
Har tidigare på forumet läst att vissa AD bjuder på länkbitar medan andra tar betalt.Dagens dumma fråga:
Har rätt stora händer, så kan ej få på en 124270 tror jag, (försökt men misslyckats med OP36). Vid ev. köp, måste man då köpa till extra länkbitar?
Om du köper två varav en till mig så kan du få några av minaDagens dumma fråga:
Har rätt stora händer, så kan ej få på en 124270 tror jag, (försökt men misslyckats med OP36). Vid ev. köp, måste man då köpa till extra länkbitar?
Sicken deal! Den måste du ju hoppa på!Om du köper två varav en till mig så kan du få några av mina
Håller nog med. Det är två helt olika grejer. 1016 är enkel och precis lagom avskalad. 14270 känns på nåt sätt lite prålig, samtidigt som den är byggd som en tank. Har också lite svårt för det ”moderna” typsnittet från 14270. Nån har försökt lite för mycket… Men, om du frågar mig imorgon tycker jag säkert nåt helt annat…Tack för att du delar med dig! En trevlig kontrast. Hade nog valt en 1016, betydligt charmigare.
Jag skulle nog ha svårt för den femsiffriga. Skulle inte klassa den som prålig men absolut mer prålig än den fyrsiffriga.Håller nog med. Det är två helt olika grejer. 1016 är enkel och precis lagom avskalad. 14270 känns på nåt sätt lite prålig, samtidigt som den är byggd som en tank. Har också lite svårt för det ”moderna” typsnittet från 14270. Nån har försökt lite för mycket… Men, om du frågar mig imorgon tycker jag säkert nåt helt annat…
Kanondeal!Om du köper två varav en till mig så kan du få några av mina
Okej, förstårHar tidigare på forumet läst att vissa AD bjuder på länkbitar medan andra tar betalt.
Flott! Lite American beutyvibbar på den!
Grattis!På väg hem från AD, 124270. Helt magisk!
Nu ska jag hem och fira
Stort grattis!På väg hem från AD, 124270. Helt magisk!
Nu ska jag hem och fira
Congrats!På väg hem från AD, 124270. Helt magisk!
Nu ska jag hem och fira
Grym! Vi andra väntar!På väg hem från AD, 124270. Helt magisk!
Nu ska jag hem och fira