Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ta tillbaka det där!De har ju tyvärr slutat mer herrmodellen.
Jag vägrar!Haha, ta tillbaka det där!
Får väl ta på mig något annat då..Jag vägrar!
Måste säga att båda ser väldigt bra ut! Inte för stor, inte för liten.214270 vs 124270 (~16,7cm handled)
Personligen är 124270 perfektion.
36mm är ju klart bäst.
214270 vs 124270 (~16,7cm handled)
Aha, nu förstår jag. Man ska ha rätt och tillräckligt smal handled för ExplorerMåste säga att båda ser väldigt bra ut! Inte för stor, inte för liten.
Vilken tråd det här har blivit, om Omega tycker jag inte. Och jag kan inte skaffa nya handleder på 15-17cm för att nya Explorer ska passa perfekt.Bytt klocka till förmån för ”First Man” på kanal 11.
LOL njaaaa.... upptäckte, redigerade och hjälper mig själv ut nu....-Vilken tråd det här har blivit, om Omega tycker jag inte. Och jag kan inte skaffa nya handleder på 15-17cm för att nya Explorer ska passa perfekt.
36an sitter så mycket bättre! Fullträff
214270 vs 124270 (~16,7cm handled)
Rätt stor skillnad på de enligt mig. Känslan när jag provade 124270 för första gången var "ahh, det är såhär den ska kännas". All ära till 39mm men allt föll på sin plats med nya 36mm36an sitter så mycket bättre! Fullträff
Edit: att jag sålde min 214270 berodde i viss utsträckning på att jag länge kände att den var obalanserat "för stror", och då har jag ändå ca 20cm handleder
Håller helt med!36mm är ju klart bäst.
Allt äldre är bättreExplorer 36an är så jäkla bra, nu när jag tar på mig 114060-suben så känns den som en kloss tyvärr. Är det nu som allt man tänkt kring klockor och samling ändras totalt? Är jag där nu? Ska man bli OWG? Ska man byta ut suben mot en äldre variant? Funderar vidare...
Det verkar som att det tar ett tag att fatta det. Vi får se vart det lider!Allt äldre är bättre
Den är på insidan, lika som nya OPHur är det nu, nya 124270 har AR-coating på utsidan va? Någon som upplevt problem så här långt med repor i beläggningen?