Fridolfz
Basic
Vilket år? Har stått på listan för en 1:a sen maj 2020 nu och börjar bli otåligTack! Det gick snabbare än befarat, jag tror jag blev uppsatt på listan i april-maj någon gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket år? Har stått på listan för en 1:a sen maj 2020 nu och börjar bli otåligTack! Det gick snabbare än befarat, jag tror jag blev uppsatt på listan i april-maj någon gång.
Listan...Vilket år? Har stått på listan för en 1:a sen maj 2020 nu och börjar bli otålig
Var inne hos AD och testade 36an idag, den såg ut som en damklocka på mig och då har jag bara 17,5-18cm handled. Det är säkert en vanesak men jag blev lite besviken. ☹
Man luras lätt av bilder då de ofta ser större ut i relation till armen men på dig såg den riktigt bra ut.Tyckte också att den kändes som en damklocka första gången jag provade den i våras. Var inte heller helt såld på klockan när jag köpte den men valde att slå till ändå. Den var vuxit, no pun intended.
Ser ut att sitta kanon!
Trevlig helg! 36:an på 17cm handled. Älskar den här klockan .
Vanesak, ja. Men växlar man mellan 36 och säg 42 (som jag har några i) så hamnar man att det ena känns litet och det andra känns stort. 39 är bra för det känns aldrig för litet och aldrig för stort. Men jag har 18+ och stora händer.Var inne hos AD och testade 36an idag, den såg ut som en damklocka på mig och då har jag bara 17,5-18cm handled. Det är säkert en vanesak men jag blev lite besviken. ☹
Jag tycker att 39an är riktigt bra i storlek så håller med dig. Länken på 36an gjorde även att den kändes mindre med sina 19-14mm.Vanesak, ja. Men växlar man mellan 36 och säg 42 (som jag har några i) så hamnar man att det ena känns litet och det andra känns stort. 39 är bra för det känns aldrig för litet och aldrig för stort. Men jag har 18+ och stora händer.
Tråkigt att du tyckte den var för liten. Men tror också det är en vanesak och lite vad förväntningarna är på den klockan. Jag tror inte du skulle rata en 1016 p.g.a. storleken t.ex? Men det kanske är annat med vintage.Man luras lätt av bilder då de ofta ser större ut i relation till armen men på dig såg den riktigt bra ut.
Jag tycker även att länken blev för klen med sina 19-14mm.
Jag har testat äldre Explorer 36mm och tyckte att de var bra så det var något med den nya. Det kan vara att den är lite "blingig" ihop med att länken är rätt tunn med sina 19-14mm. Vet inte!Tråkigt att du tyckte den var för liten. Men tror också det är en vanesak och lite vad förväntningarna är på den klockan. Jag tror inte du skulle rata en 1016 p.g.a. storleken t.ex? Men det kanske är annat med vintage.
Är det en Fender Percision Bass?Två av mina ögonstenar på samma bild.
P-bas 69 och expy 21.
Yes!Är det en Fender Percision Bass?
Vilken saknar du?När jag kikar på rolex hemsida efter rolex explorer 1 så får jag bara upp 36mm i konfiguratorn. Vad är det jag missar?
Finns explorer 1:an bara i 36mm numera? Saknar en större storlek.Vilken saknar du?
Ok då är jag med, 39mm är ersatt av 36mm.Finns explorer 1:an bara i 36mm numera? Saknar en större storlek.
Då är jag också med!Ok då är jag med, 39mm är ersatt av 36mm.
Det där var tammetusan det finaste jag sett sedan jag konfirmerades!Svampplockarklockan
Är uppvuxen i Visby så bilden väcker gamla minnen, dock tröttnar man på Visby men klockan du bär är nog svår att tröttna på. Den perfekta OWG klockan!Utforskar Visby.
De har ju tyvärr slutat mer herrmodellen.Då är jag också med!
Hahaaa, näää du!De har ju tyvärr slutat mer herrmodellen.
Sorry, var tvungen.Hahaaa, näää du!