Aha okej, var det inte nån bild på sociala medier som spred sig på en expo där det var en repa i beläggningen på utsidan?Den är på insidan, lika som nya OP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha okej, var det inte nån bild på sociala medier som spred sig på en expo där det var en repa i beläggningen på utsidan?Den är på insidan, lika som nya OP
Missat helt! Fick jag gissa så skulle jag gissa på att det bara är på insidan.Aha okej, var det inte nån bild på sociala medier som spred sig på en expo där det var en repa i beläggningen på utsidan?
Stiligt! Hembyggt eller köpt, törs man fråga var isf?Nu får den vila ståndsmässigt på natten. Urtjusigt!
Stiligt! Hembyggt eller köpt, törs man fråga var isf?
Tack, måste nog ta mig ett snack med honomKöpt här på forumet av den eminenta @Eldflugan.
Rekommenderas!
Det var inte dumt! Nästa köpOliv(?)grönt nato åkte på ikväll,
Ujujuj man blir ju helt tårögd vad tjusigt!
Matchar med sambon
Utan tvekan.
Utan tvekan.
Hur länge har du väntat? Jag lämnade in min explorer i början av sommaren och fick tillbaka den färdigservad på precis 5 veckor, så det tyckte jag ändå var helt okejJobbigt att se alla dessa fantastiska bilder när man har sin 114270 på service... Det är tydligen en hisnande leveranstid på servicen.
Har inte väntat länge alls, 3 veckor ungefär. Det var mest den förväntade leveranstiden som AD gav mig på 7 veckor som kändes mycket.Hur länge har du väntat? Jag lämnade in min explorer i början av sommaren och fick tillbaka den färdigservad på precis 5 veckor, så det tyckte jag ändå var helt okej
Fattar. Oavsett så känns ju alltid väntan fruktansvärt lång när det är en klocka man använder regelbundetHar inte väntat länge alls, 3 veckor ungefär. Det var mest den förväntade leveranstiden som AD gav mig på 7 veckor som kändes mycket.
Min 14270 är precis färdig. Ska bara bestämma en bra dag att hämta den...Jobbigt att se alla dessa fantastiska bilder när man har sin 114270 på service... Det är tydligen en hisnande leveranstid på servicen.
Fantastiska klockor båda två, men är lite extra svag för 214270.
214270 vs 124270 (~16,7cm handled)
Personligen är 124270 perfektion.