Skönt att se att #MEGA! börjar sätta sig
Exakt! Sätter ni en trend i Stockholm är vi Göteborgare inte fega för att haka på!
...ett halvår senare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att se att #MEGA! börjar sätta sig
Näe vi vet ju hur det gick med Aqua Limone, känns inte som att det tog fart här riktigt. Däremot var ju "Kurtan" riktigt populär ett tag även härExakt! Sätter ni en trend i Stockholm är vi Göteborgare inte fega för att haka på!
...ett halvår senare
Hade aldrig sett kanalen innan den postades här och nu efter att ha kollat in den måste jag ha ha en Rado true square. Skit också.Jag älskar You’re Terrific! Både ögon , öron, och själ får njuta när man tittar på hans videos.
Grattis till ett bra köpPlötsligt händer det i guess tack till Nymans Ur ️ vilken lördag Trevlig helg alla
Tack!Grattis till ett bra köp
Trevlig helg alla Explorers!
Stort grattis! Får man fråga hur länge du fick vänta?Plötsligt händer det i guess tack till Nymans Ur ️ vilken lördag Trevlig helg alla
Plockade min igår, kan bara instämma
Tredje dagen, på armen 24/7 och den blir bara bättre och bättre…
Bra där! mer fyr/femsiffriga referenser i tråden!Älskar min 14270!!
Bra där! mer fyr/femsiffriga referenser i tråden!
#MEGA
Grym! Hade pengarna räckt hade jag valt en fin 1016 ist för min 14270.Bra där! mer fyr/femsiffriga referenser i tråden!
#VINTAGE