Santosen saknar lume dock.Det är en fin duo, dock samma användningsområde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Santosen saknar lume dock.Det är en fin duo, dock samma användningsområde.
Plötsligt händer det @DeskdiversthlmFasiken på tiden att den dök upp på handleden igen.
Länge sedan man såg @rambo_amadeus eller @Cosmo med sina nu....
Jag älskar You’re Terrific! Både ögon , öron, och själ får njuta när man tittar på hans videos.
Härligt! ”Like a good pair of jeans” som you’re Terrific skulle sagt.Plötsligt händer det @Deskdiversthlm
Fick lov att lägga undan Explorern en stund för att kunna prova lite annat men nu blev suget för stort och det känns som att komma hem igen
Härligt grattis! Kul med en NOS också.NOS 114270. Mkt lycklig...
Bra fångat! Det är en speciell känsla när man lyckas hitta sådana exemplar.NOS 114270. Mkt lycklig...
Tack!Bra fångat! Det är en speciell känsla när man lyckas hitta sådana exemplar.
Ojoj vad är detta för fancy grejer?
En gif av "live" fotot på telefonenOjoj vad är detta för fancy grejer?
Wow, grattis till en grym klocka.. NOS är är ngt utöverNOS 114270. Mkt lycklig...
Tack! Ruskigt nöjd.Wow, grattis till en grym klocka.. NOS är är ngt utöver
Skrev upp dem så snabbt den släpptes i 36 mm, så tror de var april 2021 om jag inte minns fel?Gratulerar! Väntar själv på samtalet. Hur länge fick hon vänta?
En Santos har jag också sneglat på ett tag nu. Jag tycker den kompletterar Explorern på ett trevligt sätt.
Grattis!Got the call supernöjd!
Grattis!
Jag älskar You’re Terrific! Både ögon , öron, och själ får njuta när man tittar på hans videos.
Grattis!! Ser ut att sitta som en smäck.Got the call supernöjd!
Grattis!Plötsligt händer det i guess tack till Nymans Ur ️ vilken lördag Trevlig helg alla
Tack!!Grattis!
Plötsligt händer det i guess tack till Nymans Ur ️ vilken lördag Trevlig helg alla
Grattis! Köpte min för några dagar sedan och släpper den aldrig.Plötsligt händer det i guess tack till Nymans Ur ️ vilken lördag Trevlig helg alla
Tackar!!Stoooort grattis!!!
Tack! Grattis till dig ocksåGrattis! Köpte min för några dagar sedan och släpper den aldrig.