• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Passionforjesus

Omega
2-Faktor
Premiär för skönheten på jobbet
(Såklart ingen som uppmärksammat som vanligt) 😂
3D74AE72-F0CF-455F-AFAB-617E6C90B3F3.jpeg
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Premiär för skönheten på jobbet
(Såklart ingen som uppmärksammat som vanligt) 😂
3D74AE72-F0CF-455F-AFAB-617E6C90B3F3.jpeg
Känner igen det där - har haft min nya fina klocka på jobbet nästa varje dag i ett par veckor nu och först idag var det en kollega som påpekade att han tyckte att jag hade snygga - skor 😂
Vilket givetvis var väldigt vänligt av honom och gjorde mig glad men det var ju inte där jag själv kände mig mest ”uppklädd”

Därför vill jag passa på att påpeka att jag tycker att det är en riktigt stilig klocka du har skaffat dig - bra köp 👍

Edit: bild för topic
FE2B3AA1-46EB-4C78-9F98-7FD8865AD846.jpeg
 
Senast ändrad:

Passionforjesus

Omega
2-Faktor
Känner igen det där - har haft min nya fina klocka på jobbet nästa varje dag i ett par veckor nu och först idag var det en kollega som påpekade att han tyckte att jag hade snygga - skor 😂
Vilket givetvis var väldigt vänligt av honom och gjorde mig glad men det var ju inte där jag själv kände mig mest ”uppklädd”

Därför vill jag passa på att påpeka att jag tycker att det är en riktigt stilig klocka du har skaffat dig - bra köp 👍

Edit: bild för topic
FE2B3AA1-46EB-4C78-9F98-7FD8865AD846.jpeg
Haha skönt att man inte är ensam 😂
Tack och detsamma! 😃 Jag är otroligt nöjd kan inte tänka mig en bättre klocka som verkligen passar till allt
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
1475F062-74F9-4CCF-9EC3-9CE727CD88A4.png
Lite av en upptäcksresande, gillar att utmana elementen och upptäcka nya djur ——>
45B1D3FE-ECEB-4165-B8C5-C19B3D6B6CBE.jpeg
Målbild: vidga vyerna och våga nya saker.
@NiklasF kvalar detta till KS Explorers club? 😬 fasiken det enda jag har tid för mellan familj och jobb. 😄
Hehe, du kan ju prova att skicka in en ansökan. Men det kommer nog kräva ett stort mått av artisteri med hur du lägger fram texten.
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Funderar ibland på att byta ut min 14270 mot den nyaste referensen, men jag vette fan. Tritium och lug holes är riktigt, riktigt bra. Har haft denna sen 2016 så börjar även få lite affektionsvärde kring den. En sak som är säker är dock att om den ska lämna, är det för en annan Explorer.
30B12A5C-C9EF-44EC-A13E-2CC4CAACA181.jpeg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Funderar ibland på att byta ut min 14270 mot den nyaste referensen, men jag vette fan. Tritium och lug holes är riktigt, riktigt bra. Har haft denna sen 2016 så börjar även få lite affektionsvärde kring den. En sak som är säker är dock att om den ska lämna, är det för en annan Explorer.
30B12A5C-C9EF-44EC-A13E-2CC4CAACA181.jpeg
För guds skull, gör det inte! Åldras med den där, tritiumet kommer bara bli snyggare med tiden. Luminova är fullständigt dött och själlöst.
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Funderar ibland på att byta ut min 14270 mot den nyaste referensen, men jag vette fan. Tritium och lug holes är riktigt, riktigt bra. Har haft denna sen 2016 så börjar även få lite affektionsvärde kring den. En sak som är säker är dock att om den ska lämna, är det för en annan Explorer.
30B12A5C-C9EF-44EC-A13E-2CC4CAACA181.jpeg
Längtar till den dagen min 124270 är så där fint insliten…
 
  • Like
Reactions: Ncs
Topp