Premiär för skönheten på jobbet
(Såklart ingen som uppmärksammat som vanligt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker iof att det är en del av tjusningen med Explorern. Helt under radarn och t o m kronan är minimal ijmf med OP’n etc.Premiär för skönheten på jobbet
Jag håller faktiskt helt med dig, bara trist att det inte finns fler klock intresserade på jobbet men kanske tur det, finns ju jobb att göra ocksåTycker iof att det är en del av tjusningen med Explorern. Helt under radarn och t o m kronan är minimal ijmf med OP’n etc.
Dom som vet, vetJag håller faktiskt helt med dig, bara trist att det inte finns fler klock intresserade på jobbet men kanske tur det, finns ju jobb att göra också
Helt rättDom som vet, vet
Känner igen det där - har haft min nya fina klocka på jobbet nästa varje dag i ett par veckor nu och först idag var det en kollega som påpekade att han tyckte att jag hade snygga - skorPremiär för skönheten på jobbet
Haha skönt att man inte är ensamKänner igen det där - har haft min nya fina klocka på jobbet nästa varje dag i ett par veckor nu och först idag var det en kollega som påpekade att han tyckte att jag hade snygga - skor
Vilket givetvis var väldigt vänligt av honom och gjorde mig glad men det var ju inte där jag själv kände mig mest ”uppklädd”
Därför vill jag passa på att påpeka att jag tycker att det är en riktigt stilig klocka du har skaffat dig - bra köp
Edit: bild för topic
Forumets bästa klocka om någon frågar mig, vilket få gör, men jag får ju skriva det utan att någon frågar. Rödsubbar, nautilusar och andra dyrgripar i ära - skulle välja din 1016 framför dom alla dagar i veckan.Bra där! mer fyr/femsiffriga referenser i tråden!
#VINTAGE
Tack för dom fina orden. Verkligen nöjd med denna.Forumets bästa klocka om någon frågar mig, vilket få gör, men jag får ju skriva det utan att någon frågar. Rödsubbar, nautilusar och andra dyrgripar i ära - skulle välja din 1016 framför dom alla dagar i veckan.
Hehe, du kan ju prova att skicka in en ansökan. Men det kommer nog kräva ett stort mått av artisteri med hur du lägger fram texten.
Lite av en upptäcksresande, gillar att utmana elementen och upptäcka nya djur ——>
Målbild: vidga vyerna och våga nya saker.
@NiklasF kvalar detta till KS Explorers club? fasiken det enda jag har tid för mellan familj och jobb.
Hehe, du kan ju prova att skicka in en ansökan. Men det kommer nog kräva ett stort mått av artisteri med hur du lägger fram texten.
Mike Tyson bar Daydate 36mm och en OP 34mm i sin prime, just saying….oh snap!
….och Mohammed Ali Cartier TankMike Tyson bar Daydate 36mm och en OP 34mm i sin prime, just saying
Kan bara hålla med, har båda två på min ”to purchase list”En Santos har jag också sneglat på ett tag nu. Jag tycker den kompletterar Explorern på ett trevligt sätt.
Avundas dig. Får jag fråga vilken storlek du köpte på santos?Kan bara hålla med! Man springer inte längre med samma hastighet mot nästa köp som man gjorde innan.
Även om det var en dyr klocka känns det som att man sparar pengar genom att äga den
Edit: Glöm allt jag skrev.. Jag köpte en Santos i morse
Avundas dig. Får jag fråga vilken storlek du köpte på santos?
Byt inte! Den är perfekt.Funderar ibland på att byta ut min 14270 mot den nyaste referensen, men jag vette fan. Tritium och lug holes är riktigt, riktigt bra. Har haft denna sen 2016 så börjar även få lite affektionsvärde kring den. En sak som är säker är dock att om den ska lämna, är det för en annan Explorer.
För guds skull, gör det inte! Åldras med den där, tritiumet kommer bara bli snyggare med tiden. Luminova är fullständigt dött och själlöst.Funderar ibland på att byta ut min 14270 mot den nyaste referensen, men jag vette fan. Tritium och lug holes är riktigt, riktigt bra. Har haft denna sen 2016 så börjar även få lite affektionsvärde kring den. En sak som är säker är dock att om den ska lämna, är det för en annan Explorer.
Du har ju rätt och jag vet det. Men, ibland far tankarna iväg. Svårt att vara nöjd i denna hobby!För guds skull, gör det inte! Åldras med den där, tritiumet kommer bara bli snyggare med tiden. Luminova är fullständigt dött och själlöst.
Längtar till den dagen min 124270 är så där fint insliten…Funderar ibland på att byta ut min 14270 mot den nyaste referensen, men jag vette fan. Tritium och lug holes är riktigt, riktigt bra. Har haft denna sen 2016 så börjar även få lite affektionsvärde kring den. En sak som är säker är dock att om den ska lämna, är det för en annan Explorer.
+1Byt inte! Den är perfekt.