Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Blev med Explorer idag!
Skulle gärna varit aktiv men närmar mig 2 års väntetid(!). Det är bland det längsta jag någonsin stått i kö. En förändring av storlek och en hel hög prishöjningar sen jag skrev upp mig
Blev med Explorer idag!
Grattis till ett kalasköpBlev med Explorer idag!
GrattisBlev med Explorer idag!
Oj två år?! Men imho värd att vänta på. Hoppas du får samtalet snart.Skulle gärna varit aktiv men närmar mig 2 års väntetid(!). Det är bland det längsta jag någonsin stått i kö. En förändring av storlek och en hel hög prishöjningar sen jag skrev upp mig
Hehe ja jag får skylla mig själv lite att jag är stönig och vill köpa hos min lokala. Har haft alla iterationer sen 14270 så jag tror inte jag blir besvikenOj två år?! Men imho värd att vänta på. Hoppas du får samtalet snart.
Nu har jag bara kört 39mm men min erfarenhet av Explorer är det var ingen sådär jättewow-känsla från dag ett. Den behöver sin tid att växa och ju längre man har den ju mer uppskattar man den. Ge den några månader så...36an är fin rakt uppifrån men jag har ärligt talat lite svårt för den så pass avsmalnande länken. Kanske bara en vanesak.. Det positiva är att jag inte stör mig på 369 som jag egentligen brukar ogilla
Instämmer, själva känslan direkt vid första testtillfället om man kört större tidigare blir lite ”meh”.Nu har jag bara kört 39mm men min erfarenhet av Explorer är det var ingen sådär jättewow-känsla från dag ett. Den behöver sin tid att växa och ju längre man har den ju mer uppskattar man den. Ge den några månader så...