Haha! Japp den är oslagbar som reseklockaOnboarding no 3 för idag. Efter så många flygtimmar som min Explorer har avverkat kan den snart mätas med AirKing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Japp den är oslagbar som reseklockaOnboarding no 3 för idag. Efter så många flygtimmar som min Explorer har avverkat kan den snart mätas med AirKing
Den brukar framkalla den typen av känslor.Den har använts varje dag sedan jag hämtade ut den för 3 veckor sedan. Känslan just nu - sälj av alla andra klockor!
Är den 36 ser stor ut? Edit: ja det måste den vara, finns ingen annanTittut!
Japp det är precis som du skriver 36. Att den ser stor ut tror jag är en kombination av iPhones lite vindögda kameraperspektiv och mina taniga handlederÄr den 36 ser stor ut? Edit: ja det måste den vara, finns ingen annan
Nymodigheter med lume som lyser. Här är en bild på min.
Haha, först kopplade det inte men tillslut så. Tur din har fint applicerade index och visare iallafall, så minsta ljus räckerNymodigheter med lume som lyser. Här är en bild på min.
Lite olika för olika band, men här med ett Perlon. Samma modell, olika färger.Hur är den nya referensen med band? Jag har förstått att hålen för bandstiften sitter långt in samt att det är en inbuktning mellan bandhornen. Är det något man tänker på eller som syns?
Fint, tack. Det verkar som att inbuktningen dyker fram under vissa förhållanden?Lite olika för olika band, men här med ett Perlon. Samma modell, olika färger.
Ingenting som man lägger märke till.Fint, tack. Det verkar som att inbuktningen dyker fram under vissa förhållanden?
Alltså den gör sig riktigt jäkla bra på skinn väldigt fina bilderJag fortsätter testa nya läder.
Stort tack! Ja jag håller med och än så länge har jag inte testat ett läder som jag inte tycker ser bra ut på den.Alltså den gör sig riktigt jäkla bra på skinn väldigt fina bilder
Jag är böjd att hålla med, även om jag nog inte sett allt du postat i ämnet så har det jag sett varit riktiga fullträffarStort tack! Ja jag håller med och än så länge har jag inte testat ett läder som jag inte tycker ser bra ut på den.
Är det verktyg för bandstift i bakgrunden på första bilden?Lite olika för olika band, men här med ett Perlon. Samma modell, olika färger.
JappÄr det verktyg för bandstift i bakgrunden på första bilden?
Mycket bra! Vart har du hittat detta?Jag fortsätter testa nya läder.
Tack! Både detta och det förra är från Atelier Romane.Mycket bra! Vart har du hittat detta?
Tack! Både detta och det förra är från Atelier Romane.
Oj jag minns inte riktigt men kan mäta. Mockat är lite bredare vid spännet än det andra, det kan nog vara 18mm.
Jag har ett annat band från dom i varukorgen men har svårt och bestämma mig om 16 eller 18mm buckle till suben.. Antar att du har 16 till exp'n?
Det vore schyst, lutar åt 18mmOj jag minns inte riktigt men kan mäta. Mockat är lite bredare vid spännet än det andra, det kan nog vara 18mm.
Kul att du delar med dig! Jag har själv en 14270 men har aldrig testat den på något annat än länk. Blir dock sugen på ett läder när jag ser bilderna du delar. Funderar på något i ganska mörkbrun ton, du råkar inte ha testat något liknande och sitter på en bild?Jag fortsätter testa nya läder.
Vad roligt att du känner så. Jag har inte testat något mörkbrunt mocka men har ett som jag kan testa imorron och posta bilder på. Har använt den mycket på ett mörkbrunt Shell Cardovan från samma tillverkare.Kul att du delar med dig! Jag har själv en 14270 men har aldrig testat den på något annat än länk. Blir dock sugen på ett läder när jag ser bilderna du delar. Funderar på något i ganska mörkbrun ton, du råkar inte ha testat något liknande och sitter på en bild?
Snyggt! Du märker inte att klockan "tuggar" på bandet vid bandhornen? Vet att Delugs t.ex. använde böjda band (curved straps) i deras Explorer-strap guide just p.g.a. det problemet.Vad roligt att du känner så. Jag har inte testat något mörkbrunt mocka men har ett som jag kan testa imorron och posta bilder på. Har använt den mycket på ett mörkbrunt Shell Cardovan från samma tillverkare.