Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är annars välkommen in i fail-trådenSaknar min litegrann har tittat på den i några sekunder en gång sedan Mars började men det är allt. Frågan är hur den kommer kännas efter en månad med 43,5mm PO på handleden
Det finns ingen anledning till att må dåligt, bättre att dra på Explorern istället och fira med en wristshot.Saknar min litegrann har tittat på den i några sekunder en gång sedan Mars började men det är allt. Frågan är hur den kommer kännas efter en månad med 43,5mm PO på handleden
nice try!Det finns ingen anledning till att må dåligt, bättre att dra på Explorern istället och fira med en wristshot.
114270?
Ha ha…Det dök inte upp ngn 39:a så då fick det bli denna 114270, men tror fortfarande att det är 214270 som är grejen för mig även om jag verkligen gillar denna.114270?
Trodde du sökte efter en 214270, har du sett ljuset ?
Jag förstår. 114270 är ju inte fel medan du väntarHa ha…Det dök inte upp ngn 39:a så då fick det bli denna 114270, men tror fortfarande att det är 214270 som är grejen för mig även om jag verkligen gillar denna.
Ljuset kommer jag aldrig att få se
Så om ngn sitter och funderar åt andra hållet så
Samma här, får ’leva med’ BB58 i tio dagar tillSaknar min litegrann har tittat på den i några sekunder en gång sedan Mars började men det är allt. Frågan är hur den kommer kännas efter en månad med 43,5mm PO på handleden
El Explorer som man säger i Spanien.På upptäcksfärd i konferensrummet
Nästan, är i Italien så mer Explorer Freccione PiccoloEl Explorer som man säger i Spanien.
Möjligtvis en vit Explorer?Lite fler bilder
Är det reflektioner i glasringen eller ser den borstad ut? Om det senare stämmer såg det lite grovt ut vilket för tankarna till titan.Lite fler bilder
Tror inte på en vit snarare i titan. Tavlan ser rätt mörk utÄr det reflektioner i glasringen eller ser den borstad ut? Om det senare stämmer såg det lite grovt ut vilket för tankarna till titan.
Väldigt spännande iaf!Kan det möjligtvis vara en ny Explorer med reviderad boett? 124270 släpptes ju dock för inte alls länge sen…
Testade nato idag.