• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Dött i tråden?

F120F719-58CE-4435-8912-31CD4B23B459.jpeg
Bara för det så bytte jag till Explorer!

EBED38F8-C4C8-4219-99F1-6AC9B417B4BF.jpeg

Vet inte om denna lagts upp tidigare.
Tycker det var en ganska bra sammanfattning. Gillar verkligen tidigare modeller men delvis på grund av affektionsvärdet som min börjar bygga upp och lumade siffror så föredrar jag min 124270.
Älskar ljudet av de diffusa flygplatshögtalarna, känslan av passet i bröstfickan på min M65, ryggsäcken på axeln och Explorern på handleden. Inte direkt upp för en alptop eller med en GMT funktion. Men ultimat grab n' go.

CBB4ECBF-741C-48B3-BE90-8F9E5C655BB4.jpeg

Senast ändrad:
Fått erbjudande om att köpa en 124270 så blir nog att jag släpper min 114270 vidare. En heads up om nån i tråden är intresserad innan den läggs upp på köp & sälj...

Fått erbjudande om att köpa en 124270 så blir nog att jag släpper min 114270 vidare. En heads up om nån i tråden är intresserad innan den läggs upp på köp & sälj...
Grattis om det är från AD. Jag har väntat sedan dagen den släpptes... står i kö hos 3 ad's varav en jag inte handlat hos innan.

Mycket 124270 här numera. Bäst att balansera lite med 114270:
image.jpg

Kul showdown av Fratello som @Deskdiversthlm länkade till. Jag röstade på 114270 såklart😉
Röstade också för den 😉

Tips är att testa den innan du säljer av den nuvarande. Många avstår den nya iom den sina länken. Om inte annat så grattis, den är riktigt fin.

• Like
Reactions: mmh
Tillbaka
Topp