Bara för det så bytte jag till Explorer!Dött i tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara för det så bytte jag till Explorer!Dött i tråden?
Bara för det så bytte jag till Explorer!
Men ser man på! Är du som håller liv i den här tråden med dina fina bilder från Jönnet, precis som en annan?Dött i tråden?
Jajamän Också från Jönnet?Men ser man på! Är du som håller liv i den här tråden med dina fina bilder från Jönnet, precis som en annan?
Mäktigt! Uppväxt utanför men bott här sedan 8 år tillbakaJajamän Också från Jönnet?
Mäktigt! Uppväxt utanför men bott här sedan 8 år tillbaka
Det tycker jag absolutHärligt! Då får vi se till att ta en kaffe/öl vid tillfälle när vi ändå hänger i samma trakter och ha gemensamt ”the Explorer spirit”
Grattis om det är från AD. Jag har väntat sedan dagen den släpptes... står i kö hos 3 ad's varav en jag inte handlat hos innan.Fått erbjudande om att köpa en 124270 så blir nog att jag släpper min 114270 vidare. En heads up om nån i tråden är intresserad innan den läggs upp på köp & sälj...
Röstade också för denMycket 124270 här numera. Bäst att balansera lite med 114270:
Kul showdown av Fratello som @Deskdiversthlm länkade till. Jag röstade på 114270 såklart
Tips är att testa den innan du säljer av den nuvarande. Många avstår den nya iom den sina länken. Om inte annat så grattis, den är riktigt fin.Fått erbjudande om att köpa en 124270 så blir nog att jag släpper min 114270 vidare. En heads up om nån i tråden är intresserad innan den läggs upp på köp & sälj...
Har testat och föredrar den gamla länken. Men alltid kul att testa lite nytt…Röstade också för den
Tips är att testa den innan du säljer av den nuvarande. Många avstår den nya iom den sina länken. Om inte annat så grattis, den är riktigt fin.
Tror minsann detta är min gamla Exp1'a... Kommer från Olpes va? Inte utan att man saknar den ibland!Utforskar lite av Stockholms hamninlopp.
Ja, det är den. Det är ju en bra klocka det här, men vi får se om den blir kvar. Jag har ett komplicerat förhållande med ExplorerTror minsann detta är min gamla Exp1'a... Kommer från Olpes va? Inte utan att man saknar den ibland!