Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen! Grattis!!Hallå i stugan!
Känns skönt att komma in i värmen! Nu kan du sluta tjataÄntligen! Grattis!!
Japp det var väl "mitt fel" att du köpte en Tank också häromåret?Känns skönt att komma in i värmen! Nu kan du sluta tjata
Kan vara en av de absolut bästa klockorna.Njuter av kvällssolen
Fortsatt trevlig helg alla Explorers!
Jag har 18,5 och kör 36mm, tycker det funkar perfekt, men var tveksam när jag provade klockan första gången då jag hade en Speedmaster tidigare.Hej!
vad skulle ni säga, det är förstås en smaksak, men jag frågar ändå: en handled på 18cm, ska den ha en 36mm Explorer eller en 39mm?
Grattis! Ja för min del ett år senare finns euforin kvar. Då har jag iof varvat med den och stundtals lagt undan den. Men den är riktigt bra och kommer alltid att finnas kvar.
Då har man blivit med Explorer. Kändes riktigt nice att trava ut från affären, höll nästan på att bli påkörd pga av ”fel” fokus. Lumen är nog det som gör att nyhetseuforin håller i sig! Märkligt nog känns storleken helt rätt, var lite orolig för det eftersom favortidinkan är en Radiomir.
Tack! Ja den är riktigt bra, diskret men ändå snygg som f-n!Grattis! Ja för min del ett år senare finns euforin kvar. Då har jag iof varvat med den och stundtals lagt undan den. Men den är riktigt bra och kommer alltid att finnas kvar.