Tolkade det som en stål men att sub var TT, dock lite oklart.Var det ej en TT?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tolkade det som en stål men att sub var TT, dock lite oklart.Var det ej en TT?
Uppfattade likadant som du första gången jag läste det, men längre ned i inlägget stod det att Nymans (citerar löst) ”också hade en tt-Explorer 1”. Inte helt glasklart.Tolkade det som en stål men att sub var TT, dock lite oklart.
Går förbi Rob dagligen och de har haft en TT i fönstret rätt länge så det är nog den som åsyftasTolkade det som en stål men att sub var TT, dock lite oklart.
Uppfattade likadant som du första gången jag läste det, men längre ned i inlägget stod det att Nymans (citerar löst) ”också hade en tt-Explorer 1”. Inte helt glasklart.
Ja då var det en TT då Synd!Går förbi Rob dagligen och de har haft en TT i fönstret rätt länge så det är nog den som åsyftas
Jag började min Rolexresa med en 14060M, den blev till en Explorer II Polar, som blev en Explorer I (124070) som blev tillbaks till en Explorer II svartFunderar att sälja min 14060 och köpa en Exp 1 36mm, någon annan som gjort samma ”resa”?
Samma för mig. Allting startade med en 14060M som resulterade i en 124270 som jag har idag. Däremellan hann jag med 16710, 14270, 16220, 16234. Once you go 36mm you never go backJag började min Rolexresa med en 14060M, den blev till en Explorer II Polar, som blev en Explorer I (124070) som blev tillbaks till en Explorer II svart
När jag blir stor förvandlar jag min 16570 till en polar och köper en 124270 igen.Samma för mig. Allting startade med en 14060M som resulterade i en 124270 som jag har idag. Däremellan hann jag med 16710, 14270, 16220, 16234. Once you go 36mm you never go back
Har haft ett antal Rolex och min 114270 är den enda som känns som att den kan komma att stanna. Så "insteg" vet jag inte riktigt men en jävligt bra klocka!Har lurkat ett tag i denna tråden, tack för sjukt fina bilder! Är Explorer I den bästa ”instegs”-Rolexen eller?
Kanske inte existerar något som heter "instegs" när det kommer till Rolex iofs. Jag lär inte äga mer än en (1) i närtid i vilket fall, haha.. Men det verkar ju vara en sjukt mångfacetterad klocka, grattis till dig som äger enHar haft ett antal Rolex och min 114270 är den enda som känns som att den kan komma att stanna. Så "insteg" vet jag inte riktigt men en jävligt bra klocka!
Nåja, dumt att jinxa. Finns nu uppe på K&S för den som är sugen . Är sugen på att testa 124270, så ifall någon vill byta så är det bara att höra av sig.Utan att jinxa så är känslan att denna kan få stanna väldigt länge i samlingen
Trevlig klocka du har uppe till salu, men jag skulle dock ej kalla sidorna på caset för "hairlines". Finns tydliga repor/märken på flera ställen, även om skicket givetvis är bra för sin ålder.Nåja, dumt att jinxa. Finns nu uppe på K&S för den som är sugen . Är sugen på att testa 124270, så ifall någon vill byta så är det bara att höra av sig.
Tack. Uppskattar din input, du har självklart rätt i det. Har ändrat nuTrevlig klocka du har uppe till salu, men jag skulle dock ej kalla sidorna på caset för "hairlines". Finns tydliga repor/märken på flera ställen, även om skicket givetvis är bra för sin ålder.
Snyggt jobbat!Tack. Uppskattar din input, du har självklart rätt i det. Har ändrat nu