• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Tack så mycket! Måste laborera lite med länken för att få den optimal.
Säg till om du behöver halvklänkar 😉

Så clean
IMG_20231219_091511_edit_1735406153485709.jpg

Inte lika svårt, du får vänta 1-2 år skulle jag säga.
Hej

Jeg fik mit Explorer 40 efter 3 ugers ventetid i København (Klarlund). Måske ved en fejl. I mellemtiden nåede jeg at købe et Explorer 36 (114270 fra 2008). Så nu har jeg to Explorers :cool:

Jeg anvender Explorer 36 til rejser til Sydeuropa og USA (faktisk alle rejser uden for Norden) hvor jeg ikke har lyst til at vise et flashy Rolex frem.
IMG_5593.jpeg

Senast ändrad:
Inte lika svårt, du får vänta 1-2 år skulle jag säga.
Jag beställde min (la även handpenning) i slutet av Juli i år och kommer troligtvis att kunna hämta den mellan april och juni 2024. Dock tar inte Bergströms beställningar på den längre eftersom dem har över 1 år på leveranserna. Dem sa till mig att jag hade tur i somras.. dock hör man ju om folk som lyckas hämta ut dem efter ett par veckor upp till nån månad men dem har oftast god relation med sin AD.

Jag beställde min (la även handpenning) i slutet av Juli i år och kommer troligtvis att kunna hämta den mellan april och juni 2024. Dock tar inte Bergströms beställningar på den längre eftersom dem har över 1 år på leveranserna. Dem sa till mig att jag hade tur i somras.. dock hör man ju om folk som lyckas hämta ut dem efter ett par veckor upp till nån månad men dem har oftast god relation med sin AD.
Hej

Var det for en Explorer 40 eller 36?

Det lyder som om jeg har været meget heldig ved kun at vente i 3 veckor (uden handpenning).

Tillbaka
Topp