WHeisenberg
Basic
Gott nytt år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som att man suttit och följt din beslutsångest!Hade ute den här till försäljning, men inser att den är ganska perfekt. Passar varje outfit, och tanken är nu att försöka bli owg. Något coolt med hela den grejen.
Klart du ska bli owg med den där!!Hade ute den här till försäljning, men inser att den är ganska perfekt. Passar varje outfit, och tanken är nu att försöka bli owg. Något coolt med hela den grejen.
Mycket fint! Kan knappt tänka mig en bättre start på året. Stort grattis till en härlig klockaNytillskott. Tänk att det behövde ta hela 5 dagar 2024 innan man köpte en ny klocka men men den som väntar på något gott!
Tror ingen kan svara närmare än att det kan vara från 0 veckor och uppåt i väntetid.Tjenare. Ny här på forumet. Är lite sugen på på att köpa min första riktiga klocka, nämligen en 124270. Vad tror ni väntetiden är hos tex Nymans utan tidigare historik? Någon säger ett år någon säger fyra veckor.
Grattis till en fin klocka! När jag hade min 214270 så störde jag mig på att jag upplevde kronan som för liten, men jag tycker det är snyggt med lite överdimensionerade kronor224270
Är ju typ exakt som en 214270 (fast det var ju några år sedan jag sålde min.. faktiskt nästan exakt 5 år sen https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-214270-18.105255/ )
Men bättre läsbarhet pga AR coating på glasets insida och en nästan löjligt stor krona.
Den sticker ju liksom utanför boettens nedre kant och även upp så att man drar emot den när man skall gnugga bort fläckar på glasringen.
Nåja, jag har haft den i ca 20 minuter än så länge så jag lär ju vänja mig.
Jäktigt skönt att ha en stor Explorer igen.
Tack skall du ha!Grattis till en fin klocka! När jag hade min 214270 så störde jag mig på att jag upplevde kronan som för liten, men jag tycker det är snyggt med lite överdimensionerade kronor
Skulle man bara ha 1 klocka var den grym, passar verkligen till allt och hade kunnat köra den 4-ever. Men det är något med sportrolex som är så tråkigt också, kände att det var roligare att vira runt g-shocken på handleden igen. Så den fick ryka fort (självmord att skriva i denna tråd men)
Fattar helt vad du menar. Jag har ju haft den ute på k&s men ångrat mig (för tillfället). Den bärs riktigt bra, passar till allt och känns väldigt välbalanserad. Finns dock annat man vill testa, så får se hur länge den stannar. Är lite sugen på en Explorer II 16570 med vit tavla just nu, och kollar en hel del på Grand Seiko.Skulle man bara ha 1 klocka var den grym, passar verkligen till allt och hade kunnat köra den 4-ever. Men det är något med sportrolex som är så tråkigt också, kände att det var roligare att vira runt g-shocken på handleden igen. Så den fick ryka fort (självmord att skriva i denna tråd men)
Hade min vita 16570 i typ 3 veckor måste testa GS, aldrig gjort det!Fattar helt vad du menar. Jag har ju haft den ute på k&s men ångrat mig (för tillfället). Den bärs riktigt bra, passar till allt och känns väldigt välbalanserad. Finns dock annat man vill testa, så får se hur länge den stannar. Är lite sugen på en Explorer II 16570 med vit tavla just nu, och kollar en hel del på Grand Seiko.
Kanske eventuellt är lite halvsugen på din ExplorerFattar helt vad du menar. Jag har ju haft den ute på k&s men ångrat mig (för tillfället). Den bärs riktigt bra, passar till allt och känns väldigt välbalanserad. Finns dock annat man vill testa, så får se hur länge den stannar. Är lite sugen på en Explorer II 16570 med vit tavla just nu, och kollar en hel del på Grand Seiko.