Krävs mycket mod att säga: nej det gör den inte... Om han nu tycker det. Jag menar, det är alltid svårt att dissa sina egna grejer om du förstår vad jag menar.Tycker du att den funkar till dressat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krävs mycket mod att säga: nej det gör den inte... Om han nu tycker det. Jag menar, det är alltid svårt att dissa sina egna grejer om du förstår vad jag menar.Tycker du att den funkar till dressat?
Bra läsning, rekommenderas. Hann tyvärr inte kolla filmen, återkommer imorgon.https://www.hodinkee.com/articles/sir-robin-knox-johnstons-rolex-explorer-found
En härlig Explorer.
Missa inte youtube-klippet i artikeln!
Schysst bild!#SÖNDAGSEXPYN
Stort grattis och välkommen in till värmen!Så blev man med Explorer 1.
Den har aldrig riktigt varit på min radar men den är ju faktiskt riktigt, riktigt trevlig
En höjdare! Grattis..Så blev man med Explorer 1.
Den har aldrig riktigt varit på min radar men den är ju faktiskt riktigt, riktigt trevlig
Stort grattis och välkommen in till värmen!
En höjdare! Grattis..
KööörStort tack!
Ja, riktigt trevlig och sitter riktigt bekvämt på armen.
Ska kanske försöka våga mig på att ta av plasten snart också
Det blir riktigt otäcka repor när smuts hittat sig in under plasten och gnager där. Har man otur måste man svetsa, slipa och polera nästan direkt!...Stort tack!
Jag brukar be butiken göra detStort tack!
Jag tror nog att jag skulle kunna få bort klistermärkena på något sätt själv.Jag brukar be butiken göra det
Ryck av dem som ett plåster!Jag tror nog att jag skulle kunna få bort klistermärkena på något sätt själv.
Jag får kolla på Youtube om det finns några tutorials
Så blev man med Explorer 1.
Ah, är det så klistermärken funkar?!Ryck av dem som ett plåster!
tog ett bra tag att hitta alla på min första å jag har fortfarande kvar några på låset hahaJag tror nog att jag skulle kunna få bort klistermärkena på något sätt själv.
Jag får kolla på Youtube om det finns några tutorials
Stort grattis!!Så blev man med Explorer 1.
Ryck som en vaxstrip. Hårt, snabbt och kontrolleratAh, är det så klistermärken funkar?!
Mjae.Stort grattis!!
Antar att plasten är ryckt nu?
Hehe, du har all tid i världen...Mjae.
Jag är så jävla OCD med mina klockor så det har faktiskt inte kommit av ännu