• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Sitter inte vid datorn men har ni sett Squale 25 atmos?
SQUALE_PAGEANDCOOPER_VINTAGE_MASTER_BLACK_GROUP1.jpg

Dom där var sjukt fina, jag får min 1521 nästa vecka, en svart sådan kanske man ska satsa på:)

Dom där var sjukt fina, jag får min 1521 nästa vecka, en svart sådan kanske man ska satsa på:)
Ja, fast det kan bli svårt. Såg att någon tog upp dem lite kort i tråden innan men om jag kommer ihåg rätt är det limited edition på kanske 60st/per modell, NOS. Men jävligt fina, blev otroligt sugen på den svarta som OWG annars mörkblåa som sommardinka

Ja, fast det kan bli svårt. Såg att någon tog upp dem lite kort i tråden innan men om jag kommer ihåg rätt är det limited edition på kanske 60st/per modell, NOS. Men jävligt fina, blev otroligt sugen på den svarta som OWG annars mörkblåa som sommardinka

Googla det och såg det:( Var faktiskt en svart som blev såld för ca 8000 för ett tag sedan, men ja de är limiterade till 60 med original bezel från 60 talet

Tackar! Jo, det är väl snart dags att bestämma vart i världen man ska ta sig på dykäventyr i år .

Farsan kom förbi med sin första dykare han fick av sin far tidigt på 70 talet, visade sig vara en Squale 2002 Quartz. Själklart välanvänd :)

Vet väldigt lite om Squale och specifikt 2002 quartz, någon som har lite historia eller kunskap dom vill dela med sig av?
2016-05-10 22.22.09.jpg
2016-05-10 22.22.35.jpg

Farsan kom förbi med sin första dykare han fick av sin far tidigt på 70 talet, visade sig vara en Squale 2002 Quartz. Själklart välanvänd :)

Vet väldigt lite om Squale och specifikt 2002 quartz, någon som har lite historia eller kunskap dom vill dela med sig av?
2016-05-10 22.22.09.jpg
2016-05-10 22.22.35.jpg
Grym! In på vintageavdelningen så finns det mycket kunnigt folk. Sjukt cool!

Tillbaka
Topp