Jesper Fredson
Silver
Sitter inte vid datorn men har ni sett Squale 25 atmos?
![]()
Dom där var sjukt fina, jag får min 1521 nästa vecka, en svart sådan kanske man ska satsa på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter inte vid datorn men har ni sett Squale 25 atmos?
![]()
Ja, fast det kan bli svårt. Såg att någon tog upp dem lite kort i tråden innan men om jag kommer ihåg rätt är det limited edition på kanske 60st/per modell, NOS. Men jävligt fina, blev otroligt sugen på den svarta som OWG annars mörkblåa som sommardinkaDom där var sjukt fina, jag får min 1521 nästa vecka, en svart sådan kanske man ska satsa på![]()
Ja, fast det kan bli svårt. Såg att någon tog upp dem lite kort i tråden innan men om jag kommer ihåg rätt är det limited edition på kanske 60st/per modell, NOS. Men jävligt fina, blev otroligt sugen på den svarta som OWG annars mörkblåa som sommardinka
Tack så mycketSnygg! Grattis
Snygg. Är det orginal Squalenato du har på?Spontanköpte den här på forumet i vintras. Tyvärr inte fått så mycket handledstid men den kommer användas mer i sommar!
![]()
Nej, vet inte vad det är för tillverkare, det följde med klockan tillsammans orginalgummit.Snygg. Är det orginal Squalenato du har på?
Trevligt! Gratulerar! Perfekt sommarklocka.En liten dubbelpost från paketöppningstråden
Squale Tiger 2016
![]()
![]()
![]()
En liten dubbelpost från paketöppningstråden
Squale Tiger 2016
![]()
![]()
![]()
Nej inte av gripenbro för att han inte hade fått hem den ännu... så fick bli från USA då de var de enda som hade den på hemsidan.Den ör väldigt trevlig den medKöpte på gripenbro?
Fick du pålägg ifrån tullen?Nej inte av gripenbro för att han inte hade fått hem den ännu... så fick bli från USA då de var de enda som hade den på hemsidan.
Grym! In på vintageavdelningen så finns det mycket kunnigt folk. Sjukt cool!Farsan kom förbi med sin första dykare han fick av sin far tidigt på 70 talet, visade sig vara en Squale 2002 Quartz. Själklart välanvänd
Vet väldigt lite om Squale och specifikt 2002 quartz, någon som har lite historia eller kunskap dom vill dela med sig av?
![]()
![]()
Tyvärr ja... tullkostnader är billiga men 25% moms skulle jag helst slippa!Fick du pålägg ifrån tullen?
Ser bra ut! Hur känns carbon?Köpte ny rem idag från min urmakare. En Hirsch carbon. Tänkte det kunde vara skönt nu till sommaren.
![]()
![]()
Snygg! Det är faktiskt första gången jag uppfattar detta märkes existens, och den klockan faller mig faktiskt i smaken väldigt bra. Hade passat bra som beater.Jag gillar fortfarande min måste jag sägaGansla tunn för att vara vattentät till 500m
![]()
Snygg! Det är faktiskt första gången jag uppfattar detta märkes existens, och den klockan faller mig faktiskt i smaken väldigt bra. Hade passat bra som beater.
Det är läder med ett " carbon" lager utanpå. Så det känns som en läderrem men med annat utseende. Är även vattenskyddat - blir inte så klibbigt och svettigt när det är varmt.Ser bra ut! Hur känns carbon?