Det är bara att hålla utkik, är ju fler än jag som har en.Sugen men inte så sugen att köpa ny ifall flippdjävulen slår till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara att hålla utkik, är ju fler än jag som har en.Sugen men inte så sugen att köpa ny ifall flippdjävulen slår till
Det är bara att hålla utkik, är ju fler än jag som har en.
Köp en ny, du kommer aldrig att vilja flippa den.Bara 2 som vart ute på KS delen och till typ samma pris som ny :/
Köp en ny, du kommer aldrig att vilja flippa den.
Mhmm, gillar idén med blästrad svart alt. pvd! Vore lagom tooligt tillsammans med sliten pvd-coatingDet tycker jag! Den gula visaren skulle sitta perfekt på en blästrad svart eller kanske en PVDad 1521. Kanske till och med på en svart 60 Atmos..? Ska leta upp en visare till dig så att vi kan byta.
Blir inte bättre lördagsmys än med en Squale.Snart dags för lite lördagsmys med Squale.
Verkligen! Även vi i tråden blir gladaHar man Squalen på armen så blir man glad när solen tittar fram, även om man sitter inlåst på kontoret!
Härligt, grattis! Helt klart bästa klockan som funkar till allt!Kom att tänka på att sen igår har vi hängt ihop i två år nu Plockade ut lite bilder från arkivet som kan vara kul att bjussa på en tisdag som denna Allvarligt svårt att tröttna på den!
Så sjukt jävla bra.Kom att tänka på att sen igår har vi hängt ihop i två år nu Plockade ut lite bilder från arkivet som kan vara kul att bjussa på en tisdag som denna Allvarligt svårt att tröttna på den!
Mycket bra bilder, kul att se. Uppskattas.Kom att tänka på att sen igår har vi hängt ihop i två år nu Plockade ut lite bilder från arkivet som kan vara kul att bjussa på en tisdag som denna Allvarligt svårt att tröttna på den!
Cool photos! Makes me want to be a owg!Kom att tänka på att sen igår har vi hängt ihop i två år nu Plockade ut lite bilder från arkivet som kan vara kul att bjussa på en tisdag som denna Allvarligt svårt att tröttna på den!
Really???!!!Cool photos! Makes me want to be a owg!
Vilket fantastiskt fint litet albumKom att tänka på att sen igår har vi hängt ihop i två år nu Plockade ut lite bilder från arkivet som kan vara kul att bjussa på en tisdag som denna Allvarligt svårt att tröttna på den!
OBG? One beater guy?
Really???!!!
Härligt, grattis! Helt klart bästa klockan som funkar till allt!
Så sjukt jävla bra.
Mycket bra bilder, kul att se. Uppskattas.
Cool photos! Makes me want to be a owg!
Vilket fantastiskt fint litet album
Nä, det där ser ärligt talat hemskt ut.Nytt från Gnomon, 30 ATMOS Maio GMT Ceramica. Jag är inte imponerad av det jag ser på bild i alla fall. Ser riktigt konstigt ut med faux patina tillsammans med svart/blå bezel och krämvit tavla. http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/30-atmos-maio-gmt-ceramica-sel-bracelet
Det skär sig så mycket att det gör ont i ögonen. Hade de kört samma koncept fast med en helt vit tavla och vanlig lume istället för faux så hade den kunnat bli rikigt bra. Vit Batman!Nä, det där ser ärligt talat hemskt ut.
Nytt från Gnomon, 30 ATMOS Maio GMT Ceramica. Jag är inte imponerad av det jag ser på bild i alla fall. Ser riktigt konstigt ut med faux patina tillsammans med svart/blå bezel och krämvit tavla. http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/30-atmos-maio-gmt-ceramica-sel-bracelet
Nytt från Gnomon, 30 ATMOS Maio GMT Ceramica. Jag är inte imponerad av det jag ser på bild i alla fall. Ser riktigt konstigt ut med faux patina tillsammans med svart/blå bezel och krämvit tavla. http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/30-atmos-maio-gmt-ceramica-sel-bracelet
Jag tror att vi kan vara överens om att detta är ett nytt lågvattenmärke för Squale...
Det där var ingen höjdare.Nytt från Gnomon, 30 ATMOS Maio GMT Ceramica. Jag är inte imponerad av det jag ser på bild i alla fall. Ser riktigt konstigt ut med faux patina tillsammans med svart/blå bezel och krämvit tavla. http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/30-atmos-maio-gmt-ceramica-sel-bracelet
Jag tycker att den där färgkombinationen är underbar, man blir så glad av den. Du får fotografera den på en äng med en massa blommor på till sommaren. Risken är väl iofs att du inte hittar den sen...Fredagsövning med grodan boll. Den här färgkombinationen med grönt, gult och vitt gillar jag liksom en hel del andra, kanske inte alla dock...