• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Det tycker jag! Den gula visaren skulle sitta perfekt på en blästrad svart eller kanske en PVDad 1521. Kanske till och med på en svart 60 Atmos..? :eek: Ska leta upp en visare till dig så att vi kan byta. :D
Mhmm, gillar idén med blästrad svart alt. pvd! Vore lagom tooligt tillsammans med sliten pvd-coating :cool:

Hittar du en färsk fin orange så vet du vart du hittar mig! :angel:
Namnlöst.png
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Härligt, grattis! Helt klart bästa klockan som funkar till allt! :D

Så sjukt jävla bra.

Mycket bra bilder, kul att se. Uppskattas.

Cool photos! Makes me want to be a owg!

Vilket fantastiskt fint litet album :)

Tack för de trevliga orden! Mycket med klockan är så rätt; bära, fota, glo på... sen att tråden har så god stämning gör saken bara bättre! :D
 

Knekten_

Omega
Känns som att den kan uppfattas annorlunda IRL, får hoppas på det för den är inte super härlig direkt. Kanske riktad mot varmare klimat/mer Asien..
 

Magnusen

Panerai
2-Faktor

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Fredagsövning med grodan boll. Den här färgkombinationen med grönt, gult och vitt gillar jag liksom en hel del andra, kanske inte alla dock...
IMG_20190201_103942_0.jpg
Jag tycker att den där färgkombinationen är underbar, man blir så glad av den. Du får fotografera den på en äng med en massa blommor på till sommaren. Risken är väl iofs att du inte hittar den sen... :rolleyes:

Min Squale hälsar också glad fredag till alla i tråden!
PSX_20190201_114811.jpg
 
Topp