Schysst! Hör av mig om en 20-30 år sådär. Håll inte andan!Du får dagsfärska på arbetafiket.. What the hell du kan till och med få välja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst! Hör av mig om en 20-30 år sådär. Håll inte andan!Du får dagsfärska på arbetafiket.. What the hell du kan till och med få välja
Är det färgmatch med halva inserten? Snyggt
Nja, det är mer åt det grå/gröna hållet så det passar väldigt bra men jag vill inte påstå att det matchar. Svårt att fånga på bild i så dåligt ljus.Är det färgmatch med halva inserten? Snyggt
Vilken söt timvisare! Så liiiiten! Riktigt cool klocka.Squale Medium. Limited ed. (10 exemplar) tillverkad av NOS delar.
Tack! @Floduttern hade en tidigare vet jag. Tog lite tid innan jag hittade en av de 10 till saluVilken söt timvisare! Så liiiiten! Riktigt cool klocka.
Något begränsad upplaga minst sagt. Grattis till fyndet!Tack! @Floduttern hade en tidigare vet jag. Tog lite tid innan jag hittade en av de 10 till salu
Tack igen Vill ha fler Squale nuNågot begränsad upplaga minst sagt. Grattis till fyndet!
Squale Medium. Limited ed. (10 exemplar) tillverkad av NOS delar.
Tack! @Floduttern hade en tidigare vet jag. Tog lite tid innan jag hittade en av de 10 till salu
@Anders W gör världens bästa Canvas.
Kan bara hålla med, grymt skönt direkt out of the box och väldigt fin kvalitet. Bra hårdvara också, känns som att det kommer att hålls för evigt.@Anders W gör världens bästa Canvas.
Riktigt kool den där!!Squale 1515 Medium. Limited ed. (10 exemplar) tillverkad av NOS delar.
Var kan man ens få tag i dessa hittade ingen på svenska AD sida.Passar på och posta denna här också.
Denna modell hittar man (endast?) hos Gnomon Watches!Var kan man ens få tag i dessa hittade ingen på svenska AD sida.
Ser nästan ut som en fumé dial i den ljuset. Snyggt!Instämmer, fredagsmys med en groda som blev AR blåskimrande i bohus vinterljuset.
Kvartsare va? Gillar verkligen boetten, dock inte möjlighet att ta över den i nuläget då annat surrar.1515 Medium idag också. Tror dock den för lämna till förmån för större Squale. Heads upp här i tråden om ngn vill ta över. Pma isf. Byte mot 40mm+ eller cash
Jepp ETA quartz. Lagt ut på annons nu.Kvartsare va? Gillar verkligen boetten, dock inte möjlighet att ta över den i nuläget då annat surrar.
Har också tittat på det där och är grymt sugen men priset är i överkant...Såg på squale.de att de har fått in Squales Tropic type II, med frakt så landar priset på ca 900 spänn.. Jisses Har klämt på ett och kvalitén överstiger deras första Tropic med längder, både i material och känsla. Ingen i tråden som äger ett och tröttnat? *hint hint*
Undrar vad @Gripenbro.se ska ha för det gummit?Såg på squale.de att de har fått in Squales Tropic type II, med frakt så landar priset på ca 900 spänn.. Jisses Har klämt på ett och kvalitén överstiger deras första Tropic med längder, både i material och känsla. Ingen i tråden som äger ett och tröttnat? *hint hint*
En gruppbeställning kanske går att ordna? Lär ju inte bara vara jag och @MaBr som önskar sig ett @Gripenbro.seUndrar vad @Gripenbro.se ska ha för det gummit?
Låter som en utmärkt idé!En gruppbeställning kanske går att ordna? Lär ju inte bara vara jag och @MaBr som önskar sig ett @Gripenbro.se
Det vore nice! Jag är 100% på isf! Ett orange sådant skulle sitta.En gruppbeställning kanske går att ordna? Lär ju inte bara vara jag och @MaBr som önskar sig ett @Gripenbro.se