• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

el_kron

Cartier
2-Faktor
Min första, sen igår...
Squale1545_4.jpg
 

Waldorf

Audemars
Jag tycker att den där färgkombinationen är underbar, man blir så glad av den. Du får fotografera den på en äng med en massa blommor på till sommaren. Risken är väl iofs att du inte hittar den sen... :rolleyes:

Min Squale hälsar också glad fredag till alla i tråden!
PSX_20190201_114811.jpg
Och där ökade du sommarlängtan... suck. :( Men snart där och då skall jag ta ditt förslag fast sätta den i ett snöre först så jag hittar den. :):cool:
 

Waldorf

Audemars
Jag tycker att den där färgkombinationen är underbar, man blir så glad av den. Du får fotografera den på en äng med en massa blommor på till sommaren. Risken är väl iofs att du inte hittar den sen... :rolleyes:

Min Squale hälsar också glad fredag till alla i tråden!
PSX_20190201_114811.jpg
Fin den där med sin minutvisare.

Min första, sen igår...
Squale1545_4.jpg
Grattis, mycket fin blå.
Där ser man två med härliga färger, vågor och vind i känslan. Och det finns ännu fler fina, tropic, onda..., hoppas det finns nån som gillar denna dära också...:)
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Hej,
Just upptäckt Squaletråden (jodå, bättre sent än aldrig)
Har inte stött på den fula ankungen Tiger i tråden (kan ha missat förstås)
Har inte haft hjärta att göra mig av med min trots att den aldrig får handled
Kan den någonsin bli en svan?
IMG_1458.JPG

IMG_1459.JPG

IMG_1460.JPG
Absolut! Den är rätt hård! Inte riktigt lika hård som en Ploprof men lite så där mjukishård på ett bra sätt.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Hej,
Just upptäckt Squaletråden (jodå, bättre sent än aldrig)
Har inte stött på den fula ankungen Tiger i tråden (kan ha missat förstås)
Har inte haft hjärta att göra mig av med min trots att den aldrig får handled
Kan den någonsin bli en svan?
IMG_1458.JPG

IMG_1459.JPG

IMG_1460.JPG
Den där är så jäkla bra! Ingen svan men en stor arg vithaj kanske? :D Som @thewordfox skriver så får man lite Ploprof-vibbar av den och jag tycker att den är både originell och stenhård. Baksidan är så bra med det locket också och hela klockan bara skriker "jag ska ut och harpunera saker". Behåll den och använd den tycker jag, vi vill se mer av den här i tråden. :)

Edit: Passar grymt bra på sharkmesh! Vad är det för bandbredd på den?
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hej,
Just upptäckt Squaletråden (jodå, bättre sent än aldrig)
Har inte stött på den fula ankungen Tiger i tråden (kan ha missat förstås)
Har inte haft hjärta att göra mig av med min trots att den aldrig får handled
Kan den någonsin bli en svan?
IMG_1458.JPG

IMG_1459.JPG

IMG_1460.JPG
Tycker den är riktigt cool! Varit nära att köpa en flera gånger. Kul med en TIGER i tråden! Och välkommen hit :)
 

JF15

Omega
Den där är så jäkla bra! Ingen svan men en stor arg vithaj kanske? :D Som @thewordfox skriver så får man lite Ploprof-vibbar av den och jag tycker att den är både originell och stenhård. Baksidan är så bra med det locket också och hela klockan bara skriker "jag ska ut och harpunera saker". Behåll den och använd den tycker jag, vi vill se mer av den här i tråden. :)

Edit: Passar grymt bra på sharkmesh! Vad är det för bandbredd på den?
:)
Jo, det är nog originellt nog baksidan som fått mej att behålla den
20mm mellan luggarna
 
Topp