Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och där ökade du sommarlängtan... suck. Men snart där och då skall jag ta ditt förslag fast sätta den i ett snöre först så jag hittar den.Jag tycker att den där färgkombinationen är underbar, man blir så glad av den. Du får fotografera den på en äng med en massa blommor på till sommaren. Risken är väl iofs att du inte hittar den sen...
Min Squale hälsar också glad fredag till alla i tråden!
Fin den där med sin minutvisare.Jag tycker att den där färgkombinationen är underbar, man blir så glad av den. Du får fotografera den på en äng med en massa blommor på till sommaren. Risken är väl iofs att du inte hittar den sen...
Min Squale hälsar också glad fredag till alla i tråden!
Grattis, mycket fin blå.Min första, sen igår...
Min första, sen igår...
Ha ha, tänkte på det idag faktiskt. Håller med!Mycket klocka för pengen. Men instämmer med ovan- den ber om sommar!
Magisk...helt underbar tavlaFredagsövning med grodan boll. Den här färgkombinationen med grönt, gult och vitt gillar jag liksom en hel del andra, kanske inte alla dock...
Här har man varit ute på äventyr hela dagen och kommer hem för att kolla KS men vad får man se? Ingen har postat i Squale-tråden på hela dagen! Inte okej, kom igen nu.
Repent sinners, REPENT!
Du har lyckats fånga färgerna riktigt bra på den bilden, det är inte det lättaste!Passar på och posta denna här också.
Ja, denna gång lyckades jag med det nästan omöjliga!Du har lyckats fånga färgerna riktigt bra på den bilden, det är inte det lättaste!
Absolut! Den är rätt hård! Inte riktigt lika hård som en Ploprof men lite så där mjukishård på ett bra sätt.Hej,
Just upptäckt Squaletråden (jodå, bättre sent än aldrig)
Har inte stött på den fula ankungen Tiger i tråden (kan ha missat förstås)
Har inte haft hjärta att göra mig av med min trots att den aldrig får handled
Kan den någonsin bli en svan?
Den där är så jäkla bra! Ingen svan men en stor arg vithaj kanske? Som @thewordfox skriver så får man lite Ploprof-vibbar av den och jag tycker att den är både originell och stenhård. Baksidan är så bra med det locket också och hela klockan bara skriker "jag ska ut och harpunera saker". Behåll den och använd den tycker jag, vi vill se mer av den här i tråden.Hej,
Där sa du nåt. Kommer strax."jag ska ut och harpunera saker"
Där sa du nåt. Kommer strax.
Tycker den är riktigt cool! Varit nära att köpa en flera gånger. Kul med en TIGER i tråden! Och välkommen hitHej,
Tackar och bockar för uppskattningen och välkomnandetTycker den är riktigt cool! Varit nära att köpa en flera gånger. Kul med en TIGER i tråden! Och välkommen hit
Den där är så jäkla bra! Ingen svan men en stor arg vithaj kanske? Som @thewordfox skriver så får man lite Ploprof-vibbar av den och jag tycker att den är både originell och stenhård. Baksidan är så bra med det locket också och hela klockan bara skriker "jag ska ut och harpunera saker". Behåll den och använd den tycker jag, vi vill se mer av den här i tråden.
Edit: Passar grymt bra på sharkmesh! Vad är det för bandbredd på den?
Jaså de är en Halmstadsbo som trycker på denna.. meddela mig om du vill sälja den så bjur jag på en fika
Baka inga kanelbullar nu bara för de lär hinna bli torra...Jaså de är en Halmstadsbo som trycker på denna.. meddela mig om du vill sälja den så bjur jag på en fika
Du får dagsfärska på arbetafiket.. What the hell du kan till och med få väljaBaka inga kanelbullar nu bara för de lär hinna bli torra...