Jag har mailat Gripenbro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ja de där var inga vidare bilder. Kikar man igenom hemsidan så märks det att många av bilderna inte stämmer överens gällande bakgrund, komposition osvSåg att squale.de har börjat sälja Onda också. 990€ är ett okej pris men blir väl samma som Gnomon om man räknar in moms och tull. De lär ju dock inte sälja många med de här produktbilderna som kan vara de sämsta jag någonsin sett. Hur tänkte man där?
Jag är på! Gärna med orange’t ”knippe” där på slutetHar pratat med @Gripenbro.se och han löser något. Hur många vill vara med? Jag kan tänka mig att fler deltagare = bättre pris. Så kom igen och hoppa på
Vilka band gäller det? Jag är sugen både på ett Tropic II och ett orange gummi.Har pratat med @Gripenbro.se och han löser något. Hur många vill vara med? Jag kan tänka mig att fler deltagare = bättre pris. Så kom igen och hoppa på
Gäller detta, right? @thewordfoxVilka band gäller det? Jag är sugen både på ett Tropic II och ett orange gummi.
Japp, precis. Sen ett sånt här:
Jag menar detta:
Ouch, det där var också riktigt snyggt. Kan bli dyrt det här...Jag menar detta:
Men de kostar samma så vi får invänta Gripenbro svar och se hur många som vill vara med
Det heter New Tropic. Kom nog ca samtidigt som Millefori.Ouch, det där var också riktigt snyggt. Kan bli dyrt det här...
Edit: Är det ett Tropic typ I fast i orange?
Klart du ska vara med. Vad har du för klocka?Även jag skulle vara intresserad av ett svart tropic om priset är ok och det passar min klocka.
Den där är så hård, riktigt bra!Ha en skön söndag!
Så det finns Tropic typ I, Tropic Typ II och New Tropic?Det heter New Tropic. Kom nog ca samtidigt som Millefori.
Klart du ska vara med. Vad har du för klocka?
Aha! En 50 Atmos. Då är det rätt band vi diskuterar. De passar din klocka medDet skall vara 20mm, till ”Squale 50 Atmos Originale Opaco” bilden ovan
Det bandet @North är sugen påSå det finns Tropic typ I, Tropic Typ II och New Tropic?
Vad är Millefori?
Aha, då så. Jaja, vi får väl klargöra vem som vill ha vad när det är dags.Det bandet @North är sugen på
Jag är på!Har pratat med @Gripenbro.se och han löser något. Hur många vill vara med? Jag kan tänka mig att fler deltagare = bättre pris. Så kom igen och hoppa på
Vad sa han på Gripenbro? Ska vi komma överens om en sort eller kan man få önska olika?Nice!
Då är vi iaf fem pers
Jag ska förtydliga mitt mail till honom om att vi verkar vilja köpa olika bandVad sa han på Gripenbro? Ska vi komma överens om en sort eller kan man få önska olika?
Snyggt! Bara dra ihop ett grupp-PM sedan så bestämmer vi oss därJag ska förtydliga mitt mail till honom om att vi verkar vilja köpa olika band
Lite luddigt med så många olika namn men som jag förstått det gällande Squales 20mm gummin:Så det finns Tropic typ I, Tropic Typ II och New Tropic?
Vad är Millefori?
Mycket bra sammanställning!Lite luddigt med så många olika namn men som jag förstått det gällande Squales 20mm gummin:
OEM Tropic - svart, orange, blå - samma modell.
Tropic Type I
Tropic Type II / Millefori
Squale Accordion - svart, orange, gul, blått & tre olika camouflage, samt lika olika texturer.
Tack! Jag la alldeles nyss in ännu ett gummi, du hann precis före att citera!Mycket bra sammanställning!
Just det, det var ju det jag postade för ett tag sen. Ser också riktigt fint ut. Undrar om de går att få tag på och vad de kostar?Tack! Jag la alldeles nyss in ännu ett gummi, du hann precis före att citera!
Ska ju också tilläggas att flera av banden som du postade går att få med spännen som är polerade, borstade eller svart PVD.Tack! Jag la alldeles nyss in ännu ett gummi, du hann precis före att citera!