• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Instämmer med @thewordfox. Jag gillar också länkar och meshet är inget undantag.
Hittar du en utan är det dock mindre problem eftersom det finns andra prisvärda mesh än originalet, som vissa dessutom föredrar, och vill du ha original kan sådan införskaffas till en rimlig peng i efterhand.
Har kollat lite på Squale och måste säga att designen tilltalar mig väldigt mycket.
Funderar nu starkt på joina gänget här och införskaffa mig en.
1521 blå sunburst dial och blått band skulle vara första tanken. Ser mig själv på beachen med den haha.
Tror att Matic light blue som jag också gillar kanske blir lite stor på mina små handleder.
Helst hade jag köpt en beggad men kanske inte troligt att man hittar nån, för folk kan väl inte komma på tanken att sälja;-)
Något man ska tänka på om man hittar en beg?
 
Bumpar tråden med en bild. :)
PSX_20190302_132832.jpg
 
Bra uppställning! Vilka har du kvar? :)
Tyvärr bara de två 1521orna. Ångrar lite att jag sålde 1545an så en sån ska in, förmodligen 30 Atmos vintage:n. Sen är jag på jakt efter en svart 1545a till, att ha som beater. Och 1000-metersdykarna i Polpetto LE börjar gå ner lite i pris, och... ja du hör ju själv :D
 
Tyvärr bara de två 1521orna. Ångrar lite att jag sålde 1545an så en sån ska in, förmodligen 30 Atmos vintage:n. Sen är jag på jakt efter en svart 1545a till, att ha som beater. Och 1000-metersdykarna i Polpetto LE börjar gå ner lite i pris, och... ja du hör ju själv :D
Hehe, låter som att du har en gedigen plan. :D
 
Snyggt. Tyvärr fanns den inte i 22 mm. Hade varit nåt för min 60 atmos.
Får prova ett grått Mirage med orange centerline i stället.
Nöjd med kvalitén?
Nä, det är en specialversion som bara finns i 20mm. :sorry: Mycket nöjd med kvalitén. Har tre band från Erika's och alla är riktigt bra. :)
 
Är det någon som vet om det finns någon inofficiell KS-rabatt hos Gripenbro om man köper en Squale? Är eventuellt på väg att beställa en men tänkte kolla först. :) Vill man inte svara i tråden så går det bra att PMa.
 
Är det någon som vet om det finns någon inofficiell KS-rabatt hos Gripenbro om man köper en Squale? Är eventuellt på väg att beställa en men tänkte kolla först. :) Vill man inte svara i tråden så går det bra att PMa.
Maila och fråga, vi fick en rejäl rabatt på passarounden för 60 ATMOS så du borde iallafall få lite grann om du frågar :)
 
Tillbaka
Topp