Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yepp också galet nöjd. Använt den nästan varje dag...Mycket nöjd, tycker att det blev sjukt bra! Är du nöjd med din?
Härligt att höra! Kör du fortfarande din på länken?Yepp också galet nöjd. Använt den nästan varje dag...
Ja, den ser sjukt bra ut på tropic på din bild men jag gillar länkHärligt att höra! Kör du fortfarande din på länken?
Ser riktigt bra ut på länk också men jag föredrar gummi och läder på mina klockor. Förutom på min 60 atmos då, där kör jag mesh och är sjukt nöjd med det.Ja, den ser sjukt bra ut på tropic på din bild men jag gillar länk
Sista dagen innan långhelg firar vi såklart med en Squale på armen!
Tack så mycket och detsamma!Brutalt bra! Glad påsk
Tack! Aktiva i tråden har dessutom 200;- rabatt extraNågon måste ju slå till på den här nu. Sjukt bra klocka och priset är ju finfint!
https://klocksnack.se/threads/squale-1521-onda-långfredasklipp-7000.110840/
Jag ska villigt erkänna att jag är grymt sugen men får fan tagga ner nu. Har blivit lite väl mycket nytt på sistone.Tack! Aktiva i tråden har dessutom 200;- rabatt extra
Haha! En till gör ju nästan ingen skillnad...Jag ska villigt erkänna att jag är grymt sugen men får fan tagga ner nu. Har blivit lite väl mycket nytt på sistone.
Haha, så kan man också se det.Haha! En till gör ju nästan ingen skillnad...
Du kommer ångra dig om den säljs, fantastiskt fin klocka!Den fick prova på att sola lite!
Risken finns! Den kommer verkligen till sin rätt i solenDu kommer ångra dig om den säljs, fantastiskt fin klocka!
Köp en ny, rena kapet med helguldare för de pengarna!Ingen här som sitter och trycker på en 1545YG?
Låter ondan sitta på idag, se om det finns någon möjlighet till att vi blir kompisar!
Har ett oklippt gummi med Viklås liggande. Kanske ska testa det också!
Sorry Spam.
Bravo!Sådär, nu är hela familjen samlad!
Tack!