• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Fin bakgrund, snyggt uppställt, fina ljus/skugg bildningar, bra skärpedjup (fokus på rätt saker). Fotografen som gör resultatet mer än kameran. Desto bättre att det är en enklare kamera. Fortsätt så. :cool:
Oj, tack så mycket! Det lovar jag att jag ska. :D

Nu är den här färdig förresten. Fick ett tropic nu också. :)
PSX_20190413_141236.jpg

Ja, det är riktigt mycket bling på den vridningen. :D

Upptäckte dock något riktigt tråkigt idag och det är att de har misslyckats totalt när de har gjutit den svarta massan i vridningen. Det ser värre ut på bilderna än i verkligheten och tittar man på armlängds avstånd så syns det knappt men once you've seen it... :sorry: Sånt här fattar jag inte att det ens kommer igenom QC.

Nu ska jag inte förstöra för andra men är det något annan som har en 60 Atmos, oavsett färg, som kan kolla om det ser likadant ut? Antar att det inte syns lika tydligt på den vit/blåa med tillverkningen är ju likadan.
PSX_20190410_104113.jpg
PSX_20190410_104052.jpg
PSX_20190410_104037.jpg
Citerar mig själv här. Skickade bilderna till Gripenbro och han höll med om att det inte såg okej ut så han har beställt hem ett nytt insert. :)

Visst är den bra, 60atmosen?
Börjar vela ang. Min ONDA, måste bara få tag i ett mesh... :)
Tycker att den är fantastisk! :happyhappy: Vad är det som gör att du funderar på att göra av med din Onda? Mesh funkar så sjukt bra på 50/60 Atmos, de känns helt rätt där. Funderar på att beställa ett till min blåa också.

Tycker att den är fantastisk! :happyhappy: Vad är det som gör att du funderar på att göra av med din Onda? Mesh funkar så sjukt bra på 50/60 Atmos, de känns helt rätt där. Funderar på att beställa ett till min blåa också.
Tror det handlar om avsaknad av länk, och där bör ett schyst mesh sätt stopp för flippat tankarna. Den sitter toppen och tavlan är super fin!

Det blir bra balans med ett mesh tycker jag. Den typen av boett kräver lite tyngd i bandet för att den ska bäras skönt.
Precis min känsla! Får nog bli en beställning då 50atmos känns extremt prisvärd gällande kvalite och finish.

Edit; så är det någon i tråden som sitter på ett schyst mesh, dra ett pm!

Tillbaka
Topp