Waldorf
Guld
Som vanligt är det en ovanligt bra bild.Jajaja, det blev en snabb bild innan maten bara. Lovar att ta en bättre sen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som vanligt är det en ovanligt bra bild.Jajaja, det blev en snabb bild innan maten bara. Lovar att ta en bättre sen!
Tack så mycket!Oerhört fin Squale-samling!
Den där? Tog ju bara med mobilen.Som vanligt är det en ovanligt bra bild.
Fin bakgrund, snyggt uppställt, fina ljus/skugg bildningar, bra skärpedjup (fokus på rätt saker). Fotografen som gör resultatet mer än kameran. Desto bättre att det är en enklare kamera. Fortsätt så.Den där? Tog ju bara med mobilen.
Oj, tack så mycket! Det lovar jag att jag ska.Fin bakgrund, snyggt uppställt, fina ljus/skugg bildningar, bra skärpedjup (fokus på rätt saker). Fotografen som gör resultatet mer än kameran. Desto bättre att det är en enklare kamera. Fortsätt så.
Underbart! Svårslaget!Jag vill också ha min nu... Den blev så bra! Aja, den kommer väl snart.
Önskar tråden en trevlig fredag med denna så länge!
Riktigt snyggt! Go jävla samling.Sådär, nu är hela familjen samlad!
Haha, tack så mycket!Riktigt snyggt! Go jävla samling.
Fantastisk samling, grattisSådär, nu är hela familjen samlad!
Bra tänkt!Tillbaka på mesh efter längre tid på gummi. Skönt om man skulle möta några hajar!
Citerar mig själv här. Skickade bilderna till Gripenbro och han höll med om att det inte såg okej ut så han har beställt hem ett nytt insert.Ja, det är riktigt mycket bling på den vridningen.
Upptäckte dock något riktigt tråkigt idag och det är att de har misslyckats totalt när de har gjutit den svarta massan i vridningen. Det ser värre ut på bilderna än i verkligheten och tittar man på armlängds avstånd så syns det knappt men once you've seen it... Sånt här fattar jag inte att det ens kommer igenom QC.
Nu ska jag inte förstöra för andra men är det något annan som har en 60 Atmos, oavsett färg, som kan kolla om det ser likadant ut? Antar att det inte syns lika tydligt på den vit/blåa med tillverkningen är ju likadan.
Visst är den bra, 60atmosen?Dagens!
Tycker att den är fantastisk! Vad är det som gör att du funderar på att göra av med din Onda? Mesh funkar så sjukt bra på 50/60 Atmos, de känns helt rätt där. Funderar på att beställa ett till min blåa också.Visst är den bra, 60atmosen?
Börjar vela ang. Min ONDA, måste bara få tag i ett mesh...
Tror det handlar om avsaknad av länk, och där bör ett schyst mesh sätt stopp för flippat tankarna. Den sitter toppen och tavlan är super fin!Tycker att den är fantastisk! Vad är det som gör att du funderar på att göra av med din Onda? Mesh funkar så sjukt bra på 50/60 Atmos, de känns helt rätt där. Funderar på att beställa ett till min blåa också.
Det blir bra balans med ett mesh tycker jag. Den typen av boett kräver lite tyngd i bandet för att den ska bäras skönt.Tror det handlar om avsaknad av länk, och där bör ett schyst mesh sätt stopp för flippat tankarna. Den sitter toppen och tavlan är super fin!
Precis min känsla! Får nog bli en beställning då 50atmos känns extremt prisvärd gällande kvalite och finish.Det blir bra balans med ett mesh tycker jag. Den typen av boett kräver lite tyngd i bandet för att den ska bäras skönt.
Behåll den, beställ ett sharkmesh och njut! Eller ha is i magen, jag fick tag i original sharkmesh för 600 här på KS.Tror det handlar om avsaknad av länk, och där bör ett schyst mesh sätt stopp för flippat tankarna. Den sitter toppen och tavlan är super fin!
Mycket vettigt i ditt inlägg! Den blir ju svårslagen i sommar, där tavlan får briljera...Behåll den, beställ ett sharkmesh och njut! Eller ha is i magen, jag fick tag i original sharkmesh för 600 här på KS.
Exakt!Mycket vettigt i ditt inlägg! Den blir ju svårslagen i sommar, där tavlan får briljera...
Tjusigt!! Nöjd?Lite bättre bild på den moddade 1545:an.
Mycket nöjd, tycker att det blev sjukt bra! Är du nöjd med din?Tjusigt!! Nöjd?
Sjukt braDagens!
Sjukt bra