Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade ett för smalt grönt nato liggandes och jag tycker ändå att... grönt gör sig bra till denna!? Bara jag?
Absolut inte ensam om det! Tycker verkligen det flyger. Grymt snyggt! Körde det på min också ett tagHade ett för smalt grönt nato liggandes och jag tycker ändå att... grönt gör sig bra till denna!? Bara jag?
Tycker definitivt att det funkar! Har aldrig testat det själv men det är kanske dags.Hade ett för smalt grönt nato liggandes och jag tycker ändå att... grönt gör sig bra till denna!? Bara jag?
Gör sig fintNu kunde jag inte hålla mig längre, nu åkte det på ett orange nato på 1521:an! Sommaren är här!
Nu kunde jag inte hålla mig längre, nu åkte det på ett orange nato på 1521:an! Sommaren är här!
Bara kör, man kan aldrig ha för många Squale!Blir så galet sugen på en eller ett par Squale till samlingen när man kollar igenom tråden här.
Jovisst borde ett MN fungera! Har du tips på vilken leverantör man bör köpa från? Är det Erika’s som gäller? Vill ju ha det där stretchiga isåfall!Tycker definitivt att det funkar! Har aldrig testat det själv men det är kanske dags.
Edit: med din gula minutvisare så skulle det funka med grönt MN med gul rand!
Svårt att säga, det är många som har börjat leverera MN-straps nu och de har lite olika konstruktion och material. Erika's Originals, @Hans Beck och Watchgecko har en konstruktion medan NDC Straps och Cheapestnatostraps har en annan. Jag har bara testat NDC och Erika's än så länge och där vinner utan tvekan Erika's både på komfort och konstruktion.Jovisst borde ett MN fungera! Har du tips på vilken leverantör man bör köpa från? Är det Erika’s som gäller? Vill ju ha det där stretchiga isåfall!
Blir så galet sugen på en eller ett par Squale till samlingen när man kollar igenom tråden här.
Få det överstökatDå är vi två, blir också ruskigt sugen på en Squale när man läser här!
Hade varit en väldigt fin present till sig själv såhär lagom till sommaren
Verkligen, kände samma och slog till på en blå sunburst 1521. Mycket nöjdDå är vi två, blir också ruskigt sugen på en Squale när man läser här!
Hade varit en väldigt fin present till sig själv såhär lagom till sommaren
Få det överstökat
Verkligen, kände samma och slog till på en blå sunburst 1521. Mycket nöjd
Det tycker jagHärliga bilder, suget blir inte mindre direkt
Snyggt, kul att du vara inne på samma spår, kände lika och är väldigt nöjd.
Blir att ta sig en funderare och snart kanske skrida till verket!
Squale är mycket "bang for the buck" enligt mig, har deras 1541 och är grymt nöjd med i princip allt. Bara att köra säger jag!
Den som låg till salu på forumet? Jag var så sugen men för långsam, gillar denna squale tycker den är lagom rolig utan att vara för skrikigLuftar tropicen
Riktigt trevlig klocka det här, keramisk bezel, ganska slimmat case, skruvade länkbitar. Kronan hade kunnat få vara lite mindre, även mikrojustering i spännet hade vart bra. Gillar den målade tavlan men eftersom bezeln är keramisk hade även tavlan kunnat få ha applicerade index.
Men man kan inte få allt, sjukt nöjd än så länge i alla fall.
Den som låg till salu på forumet? Jag var så sugen men för långsam, gillar denna squale tycker den är lagom rolig utan att vara för skrikig
Attans, grattis till ett bra köp iafKorrekt
Stenhårda! Ref på den helblåa?Julafton i Filippinerna, fick dinkor från Singapore precis....