Inte i min liga dock, men drömma skall man !Oj, det var inte dåligt! Håller med om att den är riktigt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte i min liga dock, men drömma skall man !Oj, det var inte dåligt! Håller med om att den är riktigt bra.
Så dyr är den ändå inte, det kanske är någon tok som släpper en billigt på K&S. Det finns ju en hel del Tropic GMT här på forumet nu.Inte i min liga dock, men drömma skall man !
Råd har jag väl teoretiskt sett, jag har dock självvalt tonat ned mitt intresse ett par hackSå dyr är den ändå inte, det kanske är någon tok som släpper en billigt på K&S. Det finns ju en hel del Tropic GMT här på forumet nu.
Jaha, då är det ju en annan sak. Du får helt enkelt njuta av bilderna istället.Råd har jag väl teoretiskt sett, jag har dock självvalt tonat ned mitt intresse ett par hack
Ja samt att jag föredrar hans spännen framför den där "kroken" och det kostar en tredjedel heheHar funderat på ett sånt, det ser riktigt trevlig ut och MN är så löjligt skönt.
Det är klart också en fördel.Ja samt att jag föredrar hans spännen framför den där "kroken" och det kostar en tredjedel hehe
Oooh, me like.Mein Gott! Kolla in de här två (jaja, men det är skärmdumpat från en YouTube-video inspelad med en potatis).
I år firar Squale 60 år och det ser ut som att de kommer att släppa en klocka i samband med det. Varför man har valt att göra det med en homage till Blancpain Aqua Lung vet jag inte men helvete vad snygg den är! Squale har ju, som vi vet sedan innan, samarbetat med Blancpain men vad jag vet så har de aldrig varit delaktiga i något som liknar denna.
30 Atmos, 39mm och plexiglas (tror jag men mina kunskaper i italienska är begränsade). Länkar in videon så om någon här kan italienska så får ni gärna fylla i. Det enda jag är säker på är att jag vill ha en.
Ser ut som en blandning av de här två:
Det roliga börjar vid 40:30
Jag ska börja spara nu! Hoppas att de inte blir alltför dyra.Oooh, me like.
Kanske får göra det jag med ....Jag ska börja spara nu! Hoppas att de inte blir alltför dyra.
Såld? Det gick undan!Tipsar om att den där snygga GMT:n nu ligger ute på köp & sälj:
https://klocksnack.se/threads/squale-tropic-gmt-superskick.112651/
Hoppas det glädjer någon annan med lite mer på sparkontot eller sämre självbehärskning
Vem var det som knep GMT'n på K&S? Någon som hänger här i tråden?
Vem var det som knep GMT'n på K&S? Någon som hänger här i tråden?
Haha, härligt!
Haha, härligt!
Värsta tiden... Hoppas att du får den innan helgen!Japp, nu bara den olidliga väntan på paket.
Riktigt trevlig klocka, mycket nöjd med min
Här kommer en closeup till.
Ser fram emot massor med bilder i tråden när du har fått den!Grym bild, Snart så!
Ser fram emot massor med bilder i tråden när du har fått den!
Spelar ingen roll, alla bilder är kul!Blir dassiga bilder jämfört med dina, det är en sak som är säkert
Hur är lug to lug längd på tropicen?