• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Squale i solnedgång,
Snäppet bättre än älg...

20190511_204423.jpg

Mein Gott! Kolla in de här två (jaja, men det är skärmdumpat från en YouTube-video inspelad med en potatis).

I år firar Squale 60 år och det ser ut som att de kommer att släppa en klocka i samband med det. Varför man har valt att göra det med en homage till Blancpain Aqua Lung vet jag inte men helvete vad snygg den är! Squale har ju, som vi vet sedan innan, samarbetat med Blancpain men vad jag vet så har de aldrig varit delaktiga i något som liknar denna.

30 Atmos, 39mm och plexiglas (tror jag men mina kunskaper i italienska är begränsade). Länkar in videon så om någon här kan italienska så får ni gärna fylla i. Det enda jag är säker på är att jag vill ha en.

Edit: de verkar komma i mörkblå, svart och fumé-tavla.

Skärmklipp4.JPG

Skärmklipp3.JPG

Ser ut som en blandning av de här två:
bp.JPG

Det roliga börjar vid 40:30

Senast ändrad:
Mein Gott! Kolla in de här två (jaja, men det är skärmdumpat från en YouTube-video inspelad med en potatis).

I år firar Squale 60 år och det ser ut som att de kommer att släppa en klocka i samband med det. Varför man har valt att göra det med en homage till Blancpain Aqua Lung vet jag inte men helvete vad snygg den är! Squale har ju, som vi vet sedan innan, samarbetat med Blancpain men vad jag vet så har de aldrig varit delaktiga i något som liknar denna.

30 Atmos, 39mm och plexiglas (tror jag men mina kunskaper i italienska är begränsade). Länkar in videon så om någon här kan italienska så får ni gärna fylla i. Det enda jag är säker på är att jag vill ha en.

Skärmklipp4.JPG

Skärmklipp3.JPG

Ser ut som en blandning av de här två:
bp.JPG

Det roliga börjar vid 40:30
Oooh, me like.

Tillbaka
Topp