Spelar ingen roll, alla bilder är kul!
Lug to lug är 49mm. Inga problem på mina 16,5cm handleder men det är klart en smaksak som all passform.
Har 16.5cm också så då ska det nog funka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spelar ingen roll, alla bilder är kul!
Lug to lug är 49mm. Inga problem på mina 16,5cm handleder men det är klart en smaksak som all passform.
Det tror jag nog! Den är ganska rak i boetten så det är precis. Tror inte att du kommer att bli missnöjd.Har 16.5cm också så då ska det nog funka
Jodå, mycket nöjd Visste ju vad jag skulle förvänta mig, 1521 som min gamla svarta fast blå Och det är ju inget dåligt. Den blåa färgen är verkligen unik, och riktigt snygg. Passformen är också top notch, sitter som en smäck på mig. Den går inte lika bra som min Seiko men +5-7spd är inget jag klagar på ändåHur känns den än så länge? Du verkar bära den ofta
Jodå, mycket nöjd Visste ju vad jag skulle förvänta mig, 1521 som min gamla svarta fast blå Och det är ju inget dåligt. Den blåa färgen är verkligen unik, och riktigt snygg. Passformen är också top notch, sitter som en smäck på mig. Den går inte lika bra som min Seiko men +5-7spd är inget jag klagar på ändå
Så ja, jag är nöjd
Aa, breitling är kanske det mest kända märke med den effekten, den är fin.Ja, den blå färgen är fasiken magisk. Har ni tänkt på att de solkatter/ reflexer som bildas från den också är klarblå? Har aldrig upplevt det från andra klockor.
Aa, breitling är kanske det mest kända märke med den effekten, den är fin.
Tänker du på dessa?Ja, den blå färgen är fasiken magisk. Har ni tänkt på att de solkatter/ reflexer som bildas från den också är klarblå? Har aldrig upplevt det från andra klockor.
Tänker du på dessa?
Tänker du på dessa?
[/QUO QUOTE TE]
Kommer på mig själv med att sitta & studera klockan alldeles för mycket men den är ju för läckerPerfekt tidsfördriv
Grattis! En sån har jag haft. Ett kap!En ny bekantskap i form av en udda Squale 1545.
Tack! Det är verkligen trevlig liten rackare.Grattis! En sån har jag haft. Ett kap!
Tack! Det är verkligen trevlig liten rackare.
Reklambild! Den där borde du få betalt för av Squale, så dom kan använda den i kommersiella syften. Sjukt snygg bild!Ha en go helg allesammans!!
Snyggt, grattisTog en natt extra då jag missade stängningen av kiosken med 15 min för att hämta ut
Men nu sitter den som den ska efter länkjustering!
Snyggt, grattis
Tror det bara är en dykarförlängning. Du får använda hålen för mer "permanent" mikro-justering.@MaBr har du något tips på att få easylink att vara användbart på länken till tropicen? Är ju en hel extra länk som fälls ut, spelar ingen roll om jag trixar med att flytta länken via de små hålen
Om vi bortser från det så sitter den bra men skönt att kunna justera om armen sväller i värmen.
Tror det bara är en dykarförlängning. Du får använda hålen för mer "permanent" mikro-justering.
Ja tyvärr har glide lock och easy link-liknande system inte kommit fram så mycket i dessa prissegment. Det finns vissa, men långt ifrån alla har sådana features.Aha, trodde jag kunde få den mer användbar som Rolex easylink.
Det är precis som @TobiasD säger bara en dykförlängning och inte en easylink.Aha, trodde jag kunde få den mer användbar som Rolex easylink.