Kommer säkert flerNejdå, din är riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer säkert flerNejdå, din är riktigt bra!
Det hoppas jag definitivt!Kommer säkert fler
Jäklar, den där var bra! Riktigt snygg matchning med det bandet också!Lite Tritium tårta
Tack MaBr! NOS från 70-talet med Tritium !Jäklar, den där var bra! Riktigt snygg matchning med det bandet också!
Kul att hitta en i så fint skick!Tack MaBr! NOS från 70-talet med Tritium !
Najs combo! Fint!Dagens Squale!
Vackert! Är du nöjd? Ser sjukt bra ut i alla fall!Den får hänga med till jobbet idag
Tack! Kör alltid Borealis på sommaren, både skönt och snyggt.Najs combo! Fint!
Ja jag är jättenöjd! Storleken känns bättre än min Tropic.Vackert! Är du nöjd? Ser sjukt bra ut i alla fall!
Kan tänkta mig det, jag tycker att Tropic är i största laget. Är sjukt sugen på denna! Äger/har du ägt en vanligt 1545 20 Atmos så att du kan jämföra storleken?Ja jag är jättenöjd! Storleken känns bättre än min Tropic.
Nej har tyvärr bara Tropicen och en 60 Atmos.Kan tänkta mig det, jag tycker att Tropic är i största laget. Är sjukt sugen på denna! Äger/har du ägt en vanligt 1545 20 Atmos så att du kan jämföra storleken?
Kollade på Gnomon nu och det ser ut som att de är lika stora så det är sannolikt samma boett på båda.Nej har tyvärr bara Tropicen och en 60 Atmos.
Så det va du din rackare!!Den får hänga med till jobbet idag
Vill och orkar du så får du gärna skriva en recension eller en reflektion om den.Den får hänga med till jobbet idag
Jag mailade och frågade och Gnomon hävdade mycket bestämt att det var två helt olika boetter och att Jubileen inte passade till 1545an. Hmpf..Kollade på Gnomon nu och det ser ut som att de är lika stora så det är sannolikt samma boett på båda.
Det blev en Squale till idag!
Kan vara att hålen för bandstiften inte är placerade likadant eller att bandhornen skiljer sig åt. Kan bara konstatera att de ser väldigt lika ut och att måtten verkar vara samma.Jag mailade och frågade och Gnomon hävdade mycket bestämt att det var två helt olika boetter och att Jubileen inte passade till 1545an. Hmpf..
Härligt! Bara att köra, blir grymt!Men vad i helvete det är ju precis en sån jag vill bygga. Har skaffat visare och allt. Hmpf!! Stort grattis!!
Min visare blir iofs tvärtomKan vara att hålen för bandstiften inte är placerade likadant eller att bandhornen skiljer sig åt. Kan bara konstatera att de ser väldigt lika ut och att måtten verkar vara samma.
Härligt! Bara att köra, blir grymt!
Kvällens Squaleee. Dåligt drag i tråden, jag får nog köra en Squale-vecka nu!