• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Torulf

Cartier
Tänkte lägga ut min Squale Onda Azzurro i nyskick till försäljning. Tänkte först kolla här eftersom den är limiterad om något riktigt Squale fan är intresserad, vore kul om den går till någon som verkligen uppskattar den. Bara att dra ett pm isf :)

 
Senast ändrad:

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
WOTD! Helt jäkla omöjligt att få vettiga bilder med det välvda glaset och den relativt mörka tavlan för precis allting speglar sig. :sorry: Kan i alla fall lova att den ser fantastisk ut på armen! :D
PSX_20190625_195243.jpg
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Gör en liten koll här innan annons åker upp.. 20/16mm OEM Tropic, provat ytteeeerst få gånger. Spännet är oanvänt. Kommer även med byglar i stål. :) Släng iväg ett PM om intressant!
6CA81603-21D9-4BF6-B521-491F516AEF96.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag mailade och frågade och Gnomon hävdade mycket bestämt att det var två helt olika boetter och att Jubileen inte passade till 1545an. Hmpf..
Kan vara att hålen för bandstiften inte är placerade likadant eller att bandhornen skiljer sig åt. Kan bara konstatera att de ser väldigt lika ut och att måtten verkar vara samma. :)

Men vad i helvete det är ju precis en sån jag vill bygga. Har skaffat visare och allt. Hmpf!! ;) Stort grattis!!
Härligt! Bara att köra, blir grymt! :D
 
Topp